Gustu musikalak

Sortzailea orionatk, 2007ko Apirilaren 06a, 18:18:35

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

orionatk

Post hau irekitzen dut bakoitzaren gustu musikalak jakiteko, ideiak konpartitzeko, gomendatzeko... Hor doa nirea:

- Generoak: metal (power, melodikoa, sinfonikoa, heavy, death); rock talderen bat...

- Taldeak: Symphony X, Rhapsody, Nightwish, Sonata Arctica, Dragonland, Su Ta Gar, In Flames, Children of Bodom, Metallica, Stratovarius, Dark Moor, Yngwie Malmsteen, Extremoduro...

Por zierto, Metallica Bilbora etorriko da Ekainak 29an. Jada daukat nire sarrera^^

Komentatzeko ni oso musikazalea naizela, ia egun osoan musika entzuten nabil. Musika ikasketak ere egin nituen (10 urtez Bilboko kontserbatorioan) uni-ra joan aurretik. Lau instrumentu jotzen ditut. Nahi baduzue bideoren bat jarriko dut egunen baten  :xD

Black Jack

Hara, heavy grepadunez inguraturik bizi naizela dirudi :embarrassedd XDDD (pisukideak eta orain hemen ere bai XDDD)

Ea ba, ez dakit oso ongi zer erantzun, gehien bat kantak gustatzen zaizkit, gainara musikari buruz ez dut ideaia handirik, gustatzen zaidana gustatzen zait eta ez zaidana gustatzen ba ez (beraz ez galdetu zergatik gustatzen zaidan hau edo bestea, ezin dut eta erantzun, mis conocimientos son nulos XDDD).

- Generoak (dirudienez orionatk-en antzekoak XDDD): heavy pixkat, death/black metal (ez galdetu zein dne bien arteko ezberdintasuna), metal (a secas, plan disturbed), rock??, jaietan ska (edo aurrekoak ere bai), power metal gutxi (ahots "afeminatuak" ez zaizkit gustatzen  :dead), muscia clasika pixkat (kanta biziak eta plan epico direnean), eta animeen opening eta ending batzuk XDDDD

Gustoko taldeak: Blind Guardian, accept (naiz eta kanta gutxi entzun ditudan), Judas Priest (6 kanta, ni mas ni menos), marilyn manson (segun ze diska, ze batzuk jasangaitzak dira...), Rhapsody (Power of the dragonflame diska bereziki), System of a Down (azkenengo diskak egia esan ez didate ezer esan eta ia ez ditut entzun), Dimmu Borgir, Koorpiklaani, Cradle of filth (diska batzuk bakarrik, azkenengoak ez), Finntroll, Nightwish

Batere gustatzen ez zaizkidan taldeak: ba naiz eta arraroa iruditu ez zaizkit batere gustatzen Iron maiden (fear of the dark kanta salbatuko nuke, ba?o bukaerako me raspa un monton, joder, kanta motxagoa izango balitz ongi egongo litzake), Metallica, AC/DC, Helloween, Gamma ray etc. (esque beti esaten didate ea nola gustatzen zaizkidan besteak eta hauek ez :huhh )

Canta gogokoenak: ba oraintxe bertan, eta i?ongo ordenik gabe: Paranoid (Black Sabbath), Rainbow in the dark (DIO), Blessing upon the trone of tyrani (Dimu Borgir), Dies Irae (Mozart), Bound to Fail eta Breaker (Accept), Hell patrol, leather rebel, Breaking the law etc (Judas Priest), Agony is my name eta Lamento eroico (Rhapsody), "Grotrans barn" edo horrelako zerbait (Finntroll), The last candle eta Song of Sorrow etc (Blind Guardian), eta izena ez dakizkidan beste batzuk  :bleh

Portzierto, Yngwie Mallmsteen-en Rising force ez zait batere gustatzen, me cansa un monton tipoak, ba?o pisukide batek Japoniako orquestakin musika klasika + kitarra elektrikoa "nahasketa" baten kontzertua zuen, eta hori bai gustatu zitzaidala (DVD-az aparte, diska ere bazegoen, naiz eta kanta desberdin batzuk azaltzen zirela uste dudan)

Aaaaah ez dakit gustatzen zaizuen edo ez, ba?a dirudienez Iron Maiden-ek ere bilbon joko du kontzerturen batean (ez dakit ez noiz ez ezer)
Twice I destroyed the light and twice I failed. I left ruin behind me when I returned, but I also carried ruin with me...

orionatk

AipatuRhapsody (Power of the dragonflame diska bereziki)

Joder eske diska hori brutala da, maisu lan bat da. Niri, horrekin batera, asko gustatzen zaizkit Symphony of Enchanted Lands I eta II.

Abestirik gogokoenak goian aipatzea ahaztu zait:
In the dragon's Den, The Divine Wings of Tragedy, Candlelight Fantasia, The Odyssey (Symphony X); March of The Swormaster, Eternal Glory (Rhapsody); San Sebastian (Sonata Arctica); Sacrament Of Wilderness, Pharaoh Sails to Orion (Nightwish)...

AipatuPortzierto, Yngwie Mallmsteen-en Rising force ez zait batere gustatzen, me cansa un monton tipoak, ba?o pisukide batek Japoniako orquestakin musika klasika + kitarra elektrikoa "nahasketa" baten kontzertua zuen, eta hori bai gustatu zitzaidala (DVD-az aparte, diska ere bazegoen, naiz eta kanta desberdin batzuk azaltzen zirela uste dudan)

Niri Yngwie ere luzaro entzunda astuna egiten zait. Komentatu duzun orkestarekin kontzertu hori iazko Euskal Encounterrean deskubritu nuen, eta itzela da.

AipatuAaaaah ez dakit gustatzen zaizuen edo ez, ba?a dirudienez Iron Maiden-ek ere bilbon joko du kontzerturen batean (ez dakit ez noiz ez ezer)

Iron Maiden 21ean jotzen du (osteguna), baina talde horrek, naiz eta mitikoa izan, ez nau asko konbentzitzen.

Black Jack

Aipamenaren egilea: orionatk  Noiz: 2007ko Apirilaren 06a, 21:34:30
Iron Maiden 21ean jotzen du (osteguna), baina talde horrek, naiz eta mitikoa izan, ez nau asko konbentzitzen.

Ez naiz gustatzen ez zaion bakarra!!!!  :hail :hail :hail :hail :hail :hail

Ba Symphony of Enchanted Lands ez zitzaidan asko gustatu erez, naiz eta aurrenengoko kanta batzuk ongi dauden (uste dut diska hau dela Epicus Furor intro-a duena, ezta?), hala ere bigarrena... hmmmmm ez nuen ezta osorik entzun, naiz eta Saruman hitzegiten atera XDDD

Lehen sekulako musikari bat aipatzea ahaztu zait (totalmente imperdonable  :brickwall ), Gary Moore, "rock" edo horrelako zerbait jotzen duela esango nuke (por decir algo), bainba ez egin kasu handirik. Beno, uste dut azkenengo diskak blues-ekoak direla (ya zahartzen hasi da tipoa XDDD). Baina Wild Frontier delako diska mundiala da, me encanta. hortaz aparte beste diska batzuk ere baditut, baina entzun ditudanetatik nire ustez diska hori da honena dudarik gabe  :thumbsup

Beste foro batean lagun batek internet bidez kantak entzuteko zerbait jarri zuen (plan youtube baina musikarentzat), gero galdetuko diot ea usten dizkidan kanta pare bat hemen posteatzen Gary Moore entzun dezazuen  :laughh
Twice I destroyed the light and twice I failed. I left ruin behind me when I returned, but I also carried ruin with me...

orionatk

AipatuBa Symphony of Enchanted Lands ez zitzaidan asko gustatu erez, naiz eta aurrenengoko kanta batzuk ongi dauden (uste dut diska hau dela Epicus Furor intro-a duena, ezta?), hala ere bigarrena... hmmmmm ez nuen ezta osorik entzun, naiz eta Saruman hitzegiten atera XDDD

Jajaja, bai, agertzen da Saruman bezalako ahotsa, adibidez Erian's Mystical Rhymes kantan, primerako abestia hau ere. Entzun nuen lehenengo aldian ez zidan gehiegi deitu, baina orain diskako abestirik onenetarikoa deritzot.

Barbadil

Hemen beste "Jebi" bat duzue.  :cooll

Niri GitarHero-ak :Guitar_Solo_--_Siren gustatzen zaizkit gehien: Yngwie Malmsteen (Rising Force edo Oddysey), Satriani (The Extremist), Vai (Passion and Warfare), Axel Rudi Pell (Orain hasi naiz entzuten), Toni MacAlpine.... haunke seitun nekatzen didate.

Gero lo ochentero tipo Manowar ( :hail ), Twisted Sister (Wackenean ikusi nituen.. ta DVD-an ateratzen naiz  :lmaosmiley3 :lol) Wasp, Rainbow.

Progresiboa  :band ere Dream Theater buru dudala, Symphony X eta  Liquid Tension. Arenaz aparte talde progresiboak gomendatu iezaizkidazue mesedez.

Kupel txarretik...
ardo onik ez.

jonnydbz

Gustatzen zaidan talde jebi bakarra Gigatron da :xD, benetan diot.

Bestela Punk eta Punk-Rocka gustatzen zait, eta Rock & Roll gogor pixkat.

Adibideak: MCD, RIP, Zakarrak, Se?or No, NCC, Des-kontrol, Brigada Kriminal, Arkada Social, Commando 9mm, La UVI, Vulpess, La Banda Trapera del R?o, Discipulos de Dionisos, Turbonegro, Hellacopters, Dictators, Oxymoron, Cock Sparrer, Losdelgas, Gluecifer, Motorsex, Toy Dolls, The Donnas, Basque Country Pharaons, eta abar luze bat. Denak ezagunak eeeh?? :xD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2007ko Maiatzaren 07a, 21:26:41
Gustatzen zaidan talde jebi bakarra Gigatron da :xD, benetan diot.
Hori ez da 'te voy a petar el cacas'en grupoa?  :xD

orionatk

Piperrak gustoko dituzu?? Uztailak 7-an Bilbon joko dute, dohan!! Ez da nire estilo "printzipala", baina punk-a ere gustatzen zait  :bleh

PD: Laster nire bideoren bat jarriko dut. Adibidez, Su Ta Gar-en Jo Ta Ke, Gorosabelen maisu lana  :lol

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Maiatzaren 07a, 21:30:08
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2007ko Maiatzaren 07a, 21:26:41
Gustatzen zaidan talde jebi bakarra Gigatron da :xD, benetan diot.
Hori ez da 'te voy a petar el cacas'en grupoa?  :xD
Bai, horiek dira, eta "A menudo los Manouar pasan por mi barrio, 400 pijos mueren bajo sus hachazos..." ere kantatzen dute  :xD, krak batzuk dira!!


Aipamenaren egilea: orionatk  Noiz: 2007ko Maiatzaren 07a, 21:30:58
Piperrak gustoko dituzu?? Uztailak 7-an Bilbon joko dute, dohan!! Ez da nire estilo "printzipala", baina punk-a ere gustatzen zait  :bleh
Ba ez asko egia esan, punk patatero deitzen diot orri :xD, niri makarrismoa gustatzen zait...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Barbadil

Piperraken Arde Ribera eta Rip-eko direktoak mundialak dira.


Ez ahaztu el Barco de Colegas :act_boat , malandr?n!!
Norbaitek ez badaki ze talde den hau ikusi: http://usuarios.lycos.es/ionbarbadillo/Gigatron/GIGATRON.html

Por cierto "Grabame el de Slayer" abesti ineditoa ere ke te kagas dau.  :hail GIGATRON  :hail
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Barbadil  Noiz: 2007ko Maiatzaren 07a, 23:43:41
Por cierto "Grabame el de Slayer" abesti ineditoa ere ke te kagas dau.  :hail GIGATRON  :hail
Bai, Bon Jovik horren bertsioa egiten du :xD

Gero ere badago beste kantu bat Manowarrek bertsionatzen diena: GIGATRON - Caball?n :lol
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

getxoztarra

Niri euskal talde eta kantari klasikoak guztatzen jataz (betikoak negu,kortatu,joxe ripiau,su ta gar,etsaiak,hertzainak,ruper ordorika eta abar luzea).
Horretaz aparte...metalika,ramstein,red hot chili (apur bat), green day (nimrod cd-a bakarrik dekot ta gustatzen jata) ta gauza askorik ez.

barraplaust

Klasikoak bai ba?a onenak ere bai!   :xD Hori bai, Fermin geroz eta gutxiago gustatzen zait, bere garairik onenak Negurekin batera amaitu ziren... :msn-cry Aipatu dituzun horiei nik Tijuana in Blue, Barricada, Zarama, BAP... gehituko nizkieke. 70. hamarkadan jaio izan banintz bai ederki :xD
Soilik herriak salba dezake herria.

getxoztarra

Bai bai, aipatu dozun taldeak ere barne eta gehiau be ba?a danak idazten hasiz gero ez dakit noiz amaituko neban. Fermin-en komentarioagaz ados, Muguruza anaietan badirudi I?igo bakarrik jarraitzen dauela inspiratuta.
Azkeneko urteetan hiru talde dezente bakarrik urten dira Kuraia, Sexty Sexers eta Leihotikan.