Gustu musikalak

Sortzailea orionatk, 2007ko Apirilaren 06a, 18:18:35

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

orionatk

Leihotikan itzelak dira, baina ez dira oso ezagunak. Behin zuzen ikusi nituen.

Jotake[EH]

Aipamenaren egilea: orionatk  Noiz: 2007ko Maiatzaren 13a, 15:30:25
Leihotikan itzelak dira, baina ez dira oso ezagunak. Behin zuzen ikusi nituen.

Hemen ez da ezer aldatzen diskoa ondo dago. Orokorrean rock Euskal taldeak ondo daude eta bai betikoak direnak.

orionatk

#17
Oraintxe bertan etorri naiz metallica ikustetik!!! Bai haundiaaaaakk!!!!!!! Zuzenenan ikusi beharreko taldea da, itzela da beraien estilo eta potentzia! Beno, banoa lotara, ea moroia pasatzen zaidan^^

EDIT: jeiki naiz eta bizirik jarraitzen dut, nahiz eta oso egoera onean ez izan  :dead

Jotake[EH]

Nire lagun batzuk ere horrela darabilte. Esan didate oso ondo egon zela.

Barbadil

Ni penarekin nago Iron Maiden ez ikusi izanagatik. Mitikoak dira!

Igande honetan Steve Vai Bergaran, eta seguruenik ez naiz joango bakarrik bait nago. Neska konbezintzen saiatu naiz, G3-era eramatea lortu nuen, baina alperrik. Aurrekoan eramatea sinestezina izan zen (trikitixa ta fermin gustatzen zaio gehien bat, artera kontuak zer nolako garaipena izan zen niretzat)  :starwars
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Jotake[EH]

Aipamenaren egilea: Barbadil  Noiz: 2007ko Uztailaren 03a, 21:43:18
Ni penarekin nago Iron Maiden ez ikusi izanagatik. Mitikoak dira!

Igande honetan Steve Vai Bergaran, eta seguruenik ez naiz joango bakarrik bait nago. Neska konbezintzen saiatu naiz, G3-era eramatea lortu nuen, baina alperrik. Aurrekoan eramatea sinestezina izan zen (trikitixa ta fermin gustatzen zaio gehien bat, artera kontuak zer nolako garaipena izan zen niretzat)  :starwars

Esan zure neskari gusto ona daukala :jack

hautsa

Gaur egun Euskal Herriko talderik onenetarikoa, musikaldetik, letrenaldetik bai zuzenean KURAIA.

orionatk

Azaroak 4an Symphony X eta Dream Theatre Durangoko azokan!! Oraindik ez dut sinisten, nire talderik gustokoena ikusiko dut zuzenean!!  :lmaosmiley3 :lmaosmiley3 :lmaosmiley3
Badaukat ya sarrera^^

barraplaust

Orain dela gutxi Bass-que culture DVD-CD packa eta Negu Gorriak 1990-2001-ren packa erosi nituen, eta inoiz ripeatu ez dudan arren, pentsatzen ari nintzen ea emulen konpartitzen jartzea zer iruditzen zaizuen, nik edozein modutara ere (eta nola egiten den ikasteko) ripeatu egin behar baititut. Baten batek nahi badu esan diezadala... :msn-wink Hori bai, ikusi beharko da nolakoak ateratzen zaizkidan... :xD :xD
Soilik herriak salba dezake herria.

orionatk

Ez dakit oso ideia den foro baten musika jartzea jeisteko... Bideoekin momentuz nahiko ondo dago asuntoa legaltasunarekin, baina musikarekin ezberdina da, nahiko txungo dago.

barraplaust

#25
aaa!  :brickwall Bale, berdin dio, nik dena dela egin egingo dut ea nola irtetzen zaidan ikusteko... Legalitate hain ezberdina al dago ba musika eta bideoen artean?

Soilik herriak salba dezake herria.

barraplaust

Gauzatxo bat, eta Bass-que culture dvdan datorren dokumentala ere musika gisa edo sailkatuko al litzateke, ez dakarki bideoklipik ez ezer, horiek aparte baitatoz. Agian hori bai ezta? :egiptooo
Soilik herriak salba dezake herria.

orionatk

#27
Atzo egon nintzen Symphony X eta Dream Theater kontzertuan Durangon... inoiz ez dut ezer handiagorik ikusi, ezta Metallica-rena ere. Ezin deskriba daiteke hitzez, bertan egon behar da bizitzeko.

Kuriositate moduan, Dream Theater-en bateriak Athletik-en kamiseta jantzi zuen azken abestirako:


jonnydbz

Norbaiti jebia gustatzen bazaio (eta uste dut badagoela norbait), ikus dezala hau ta flipatu kolore ta estereon :msn-wink

Michael Angelo Batio Double-Guitar Solo
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

orionatk

Joder! Ba bai, flipantea da^^