Nor da pertsonaia?

Sortzailea FHarlock, 2006ko Otsailaren 13a, 22:57:47

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

FHarlock

Beti aurreratzen zatzaizkidate, baina ez nago guztiz zihur BraveStar denik, zaldia, zuria ez zen beintzat, ilea zuria zuen, baina gorpuaaren kolorea...

m374L1z3R

Joe zelako rekuerduak... Edarra zan serie hori!!!!!

:o
aton goukakyuu no jutsu

Taichisan

ZANGOLATINO IRABAZI DU GALDEKETA HAU!!XDDD hori da BRAVESTAR da,mitikoenetatik mitikoena, hatzaraten indarra,belatzaten ikusmena eta otsoaren entzumena XDDD

Zangolatino horain (berriz) zure txanda^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Zangalotino

Nik ez dakit irudiak ipintzen, ea norbaitek ipintzen dion brave star meresi duen irudia. :o

Horra nire pertsonaia.

-Bere aita oso jakintzua da.

-Denok daukagun laguntzaile bat du.

-Bakarrik dio beldur gauza bati.

FHarlock

Joko hauetan, irabazleak, pertsonaiaren irudi bat jarri oi du, eta asmatzaileen kontua eguneratzen oi du.

Benga, ez da hainbeste kostatzen.

FHarlock

Irudiak aurkitzeko, googleren irudi bilatzailea proba dezakezue.
http://www.google.es/imghp?hl=es&tab=wi&q=

Irudia aukeratu. Jarri punteroa irudiaren gainean, biggarren botoiari sakatu, eta aukera copiar la ruta del enlace.

Sartu foroan, eman control c, eta aukeratu zuzenbide osoaren textua, orduan, goiko botoietara jo behar dugu, sakatu IMG deitzen den botoia, eta eginda dago.



BraveStar izan zen Filmation-en azkeneko lana itxi aurretik. Ikutu errealistikoa zuen animazioa egiten oi zuten, karikaturak bazterturik, horra hor Star Trek-eko marrazki biziduneko seria egin zutela. Estilo hori erabiltzeagaitik, askotan, animazioa berrerabiltzen zen, gehiegitxo.

BraveStar suposatu zuen, produkzio modu berri bat. Ordurarte, Mattel bezalako jostailugileak jostailu serie bat sortu, eta animazioko serie bat enkargatzen zuten, pertsonaien eskubideak mantenduz, estudioak ez zuen inolako royaltirik ikusten, enckarguaren dirua bakarrik, horrela izan zen BraveStar baino lehenagoko lanan, Heman eta Sehra. BraveStar Filmation sortu zuen eta jostailuegilei saldu zien.

Nere ustez, produktu honek baditu gauza aipagarriak:
- Protagonista amerikar natibo bat zen. Uste dut horrelakorik ez dela errepikatu.
- Indioak ez ziren oesteko gaiztoak.
- Sheriff postua zuen, eta ez zen indio zuriztatu bat, bere ohiturak eta sinesmenak mantentzen zituen uko egin gabe. Bera aita-xamanari kontsejuak eskatzen dizkio.
- Epailea emakume bat zen, eta aktiboki parte hartzen zuen. Era batean, indioaren superiorea zen.

Zangalotino

Baldar zamarra naiz ordenagailuarekin, niri ez zait agertzen lo de copiar la ruta del enlace.

Horaintxe klasifikasioa

1? ZANGALOTINO 2 PUNTU
2? TAICHISAN ETA m374L1z3R PUNTU BAT BAKOITZA

FHarlock

Aipamenaren egilea: "Zangalotino"Nik ez dakit irudiak ipintzen, ea norbaitek ipintzen dion brave star meresi duen irudia. :o

Horra nire pertsonaia.

-Bere aita oso jakintzua da.

-Denok daukagun laguntzaile bat du.

-Bakarrik dio beldur gauza bati.

Badaiteke Asterix izatea. Bakarrik dio beldur gauza bati, zerura erortzea beren buruen gainean.

Taichisan

Nik uste diat Vickye bikingoa dela,baino ez nago ziurXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Zangalotino

Ez bata ez bestea, Asterixek  aita ez da agertzen  zerietan uste dut eta vikiren aita asto zamarra da.

-Bere aita oso jakintzua da.

-Denok daukagun laguntzaile bat du.

-Bakarrik dio beldur gauza bati.

-Beti dirudi hiltzen dutela baina behin eta berriz bueltatzen da.

FHarlock


Zangalotino

Ez , ez da Jony quest, ze zerie ona zen zaharra, berria niretzat un autentico bluff.
Beste aztarn bat:

-Bere aita oso jakintzua da.

-Denok daukagun laguntzaile bat du.

-Bakarrik dio beldur gauza bati.

-Beti dirudi hiltzen dutela baina behin eta berriz bueltatzen da.

-Zaldi baten gainean doa.

Aju

Aipamenaren egilea: "Zangalotino"Beti dirudi hiltzen dutela baina behin eta berriz bueltatzen da

Chanquete.

Barkatu, ez nion eutsi

Zangalotino

:lol:  :lol:  :lol: Oso ona txanketerena, baina e, hortxe beste pista bat:

-Bere aita oso jakintzua da.

-Denok daukagun laguntzaile bat du.

-Bakarrik dio beldur gauza bati.

-Beti dirudi hiltzen dutela baina behin eta berriz bueltatzen da.

-Zaldi baten gainean doa.

-Hegoak ditu baina bere kabuz ez daki egan egiten.

Aju