ASKI DA! [ZD] (2002) (Jennifer Lopez)

Sortzailea orionatk, 2007ko Apirilaren 25a, 09:49:44

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

orionatk

ASKI DA!!

FILMA EUSKARAZ







SINOPSIA
 Herri txiki bateko zerbitzari batek ametsetako gizona ezagutuko du. Baina urte batzuk pasa eta gero, amesgaizto bilakatuko da euren harremana. Senar zakarra eta bortitzaren kontra poliziak ez du ezer egingo, eta Slimek semea hartu eta ihes egingo du. Baina senarrak aurkitu egingo du eta berriz mehatxatuko du. Slimek aski duela erabaki, eta aurre egin behar diola erabakiko du.



FITXA TEKNIKOA

Izenburu Originala: ENOUGH
Produkzio Urtea:2002
Produktora: Columbia pictures Entreteniment
Nazionalitatea: E.E.B.B(Estatu Batuak)
Emisioa Euskal Herrian: Etb1

Aktoreen Banaketa:

Jennifer Lopez ...  Slim Hiller
Bill Campbell ...  Mitch Hiller (as Billy Campbell)
Tessa Allen ...  Gracie Hiller
Juliette Lewis ...  Ginny
Dan Futterman ...  Joe
Noah Wyle ...  Robbie
Fred Ward ...  Jupiter
Janet Carroll ...  Mrs. Hiller
Bill Cobbs ...  Jim Toller
Christopher Maher ...  Phil
Bruce A. Young ...  Instructor
Bruce French ...  Homeowner
Ruben Madera ...  Teddy
Dan Martin ...  FBI Agent
Jeff Kober ...  FBI Agent



PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

Gauzatzea: DVB ripeoa
Arduradunak: Orionatk



Iraupena: 115min gbb
Tamaina: 700 Mb ggb
Bideoa: XviD 16:9
Audioa: MP3 128 Kbps/Estereoa/ 192 Kbps Euskera

Hizkuntza: Euskera
Azpitituluak: Ez


Esteka (Mega)

FHarlock

#1
Jeitsi dut eta gauza bitxia ikusi diot, formatua erabat bitxia da, 672/320=2,1. Imdb-ren arabera 2:35 beharko luke. Hau da, irudiari altueran zabaldu diozu.

Irudia deformatu duzula uste dut. Nola egin diozu croppingna eta resizea, eta zein ordenetan, ala aldi berean egin al duzu?

TDT-tik grabatu baduzu diska gogor grabagailu edo dvd grabagailu batekin, lehendabizi resice egin behar zaio 1:33 ematen duen bati, adibidez 640x480, dvd formatua deformazio bat duelako eta benetan barne proportzioa 1,25 delako. Deformazio logikoa desegin ondoren, lasai asko lan egin daiteke.

Resice egin ondoren, null transforn egin diezaiokezu, eta hor barruan cropping marra beltzak kentzeko.


orionatk

#2
Osorik kodifikatu baino lehen froga batzuk egin nituen. 16:9-n uzten saiatu nintzen, baina altuegia zegoen irudia, hori baino zapalagoa emititu zuen etb-k. Horregatik, aspect ratio "standarren" balioa ez nekienez, frogak egiten hasi nintzen originala eta kopia konparatuz, eta dagoen bezala utzi nuen.

EDIT: ez dut bigarren bertsiorik egingo, ez baitut uste horrenbeste deformatuta dagoenik. Hurrengorako kontuan izango ditut gauza horiek.

FHarlock

Aipamenaren egilea: orionatk  Noiz: 2007ko Apirilaren 25a, 18:45:54
Osorik kodifikatu baino lehen froga batzuk egin nituen. 16:9-n uzten saiatu nintzen, baina altuegia zegoen irudia, hori baino zapalagoa emititu zuen etb-k. Horregatik, aspect ratio "standarren" balioa ez nekienez, frogak egiten hasi nintzen originala eta kopia konparatuz, eta dagoen bezala utzi nuen.
Uste dut gauzak nahasten zabiltzala. 16:9 modua, dvd-etan egin daiteke bakarrik, avi formatuan manualki aktibatu behar da ez duelako ezagutzen. 16:9 modua, 1:78 aspect ratioan datza, zein irudia luzatua gordetzen da kalitate gehio izan dezan.

Eta gainera, nik dakidala, ETB ez du emititzen 16:9, baizik 4/3 formatua zihurtatzeko barrak jarriz.

Bestetik, ez eduki inoiz buruan formatua, zehatz mehatz erabiltzen ez ibiltzea posible da, 1,25 erlazioa mantendu zabalera eta altueraren artean cropping egin behar baduzu defornazioa konpondu aurretik. 4/3 bada resice 640x480, 16:9 bada, 720x404 erabili.




AipatuEDIT: ez dut bigarren bertsiorik egingo, ez baitut uste horrenbeste deformatuta dagoenik. Hurrengorako kontuan izango ditut gauza horiek.
Ez da gehiegi nabaritzen, zertxobait moztu izana posible da, hainbeste marra jarri behar ez izateko.

Hori bai, kuriosoa eta zoriontzekoa, tituloa irudian euskeratu zutela. Detailetxo bikaina.

orionatk

Ongi ba. Aklaratuta. Orduan, laburtuz: 640*480-ra resize egin, eta gero cropping egin.

AipatuHori bai, kuriosoa eta zoriontzekoa, tituloa irudian euskeratu zutela. Detailetxo bikaina.

Bai, eta ez bakarrik titulua, pelikula eszenaz aldatzen duenean jartzen duten esaldiak ere euskeratuta daude. Kasu honetan TDT-tik ripeatuta egoteak abantail hori izan du, DVD atzerritar batean montatu ordez.

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

GS


burrundaie


burrundaie

Ziddura aldatua. Filmentzat 2Shareden ordezko egokia izan liteke berau....

xbartola

  Bi aukeretan artxiboak falta dira eta ezin osorik jaitsi... Ez dakit, ba, denborarekin kentzen ez ote dituzten...
Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

zumarra


burrundaie


Peche

Atsalde on!
Bueltaka nabil nola martxan jarriko filma hau jdownloader 2 programaren bidez baina ezin buelta eman... zati batzutan (1etik 6rakoetan) archivo eliminado o inexistente esaten dit. Nola konpondu dezaket?
Eskerrik asko!

burrundaie

Estekak aldatuta jaisteko prest! :agurtu: