One Piece (1. eta 2. Denboraldia) [0-156] [MEGA/DRIVE] [ONLINE]

Sortzailea Taichisan, 2007ko Maiatzaren 04a, 11:09:55

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

116-124 igota. Taichisan, 137aren aurrerapena behar dut

baronluigi

Mil esker Aju

Gogora zaitez esan dudanaz. Larunbatetik aurrera, Arabastako sagaren 3garren pasada emango dute xD

jonnydbz

Eskerrik asko Aju, gaur gauean jarriko ditut jeisten!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

125-134 igota. Taichisan, 137aren aurrerapena behar dut montatzen jarraitzeko.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2010ko Uztailaren 16a, 13:04:03
125-134 igota. Taichisan, 137aren aurrerapena behar dut montatzen jarraitzeko.

Ondo nagusi, esaidazu zein atal den audioa ripeatzeko ta bidaliko dizut(ez dakidala eta zein atala den).

Ta esker mila emon behar dizut Aju, benetan aluzinantia iruditzen zait eta daramazun martxa One Piecerekin, eskertzekoa da( nire kalitatea asko murriztu da urte hontanXD), ni ya zure releasearekin amaituko det. Gauza bat, emititu zuten azken endinga dakat, zuk ez dakazu ezta? pasatuko dizut audioa?
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Nola igartzen den lanak entregatu eta azterketak amaitu dituela :meparto:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

baronluigi

#83
Lehengoan hizketan egon nintzen ETBrentzat itzulpenak egiten dituen nire lagun batekin, ta esan zidan gauza oso geldirik dagoela...haurrentzako itzuli duten azkenengo gauza BARBIE ETA HIRU MOSKETARIEN filma izan dela, eta One Piece-taz ez daukala berririk, baina telesail hori itzultzeko eskatzen badiote toke bat emango didala (bera izan zen Sakura kartak sakuraren lehenengo 10 atalak itzuli zituena).

Aju, gogoratu hurrengo astean Euskal Encounterrean nagoela, eta Hara hurbil bazaitezke, ekarri One Pieceren atal zaharrak (20tik 94koak, alegia), eta nik nahi baduzu handik igoko ditut megauploadera. Total, Giga pila eramango ditut hara igotzeko xD.

Taichisan

Euskalera zohazten guztiok bidalidazue pribatua zeuen eserlekua esanez, ta elkar ikusiko gera berton^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

#85
Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2010ko Uztailaren 16a, 17:40:31Aju, gogoratu hurrengo astean Euskal Encounterrean nagoela, eta Hara hurbil bazaitezke, ekarri One Pieceren atal zaharrak (20tik 94koak, alegia), eta nik nahi baduzu handik igoko ditut megauploadera. Total, Giga pila eramango ditut hara igotzeko xD.
Neuk ere ez dauzkat :serie1_wall: :serie1_wall: Aurrekoan DVDen bila hasi nintzen 82a grabatzeko, eta konturatu nintzen klaseko batek eskatu zizkidala :serie1_wall: :serie1_wall:

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2010ko Uztailaren 16a, 15:32:59Gauza bat, emititu zuten azken endinga dakat, zuk ez dakazu ezta? pasatuko dizut audioa?
Mmmmmmm, zein da? Bidalidazu, baina ending horrekin montatu eta igo ditudan atalek ez dute horregatik egiterik merezi, ez?

137a http://videolog.uol.com.br/video.php?id=514491. Azkenean abakodun tipoa mendian behera doa itsasontzian ardiekin.
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2010ko Uztailaren 16a, 17:20:05
Nola igartzen den lanak entregatu eta azterketak amaitu dituela :meparto:
:smiley_1140: :smiley_1140: :smiley_1140: :smiley_1140: :smiley_1140: :smiley_1140:

Aju

One Pieceko rawen DVDak galdu ditut :smiley_1140: :smiley_1140: :smiley_1140: :smiley_1140: 148rarte dauzkat, besteak berriro jaitsi beharko ditut

baronluigi

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2010ko Uztailaren 17a, 22:58:36
One Pieceko rawen DVDak galdu ditut :smiley_1140: :smiley_1140: :smiley_1140: :smiley_1140: 148rarte dauzkat, besteak berriro jaitsi beharko ditut

Animelliureren bideoak erabil ditzazkezu nahi baduzu. Horiek ere Japoniar audioa daukate xD.

http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=51&t=16316

Aju


Aju

135-136, 138-145 igota. 137aren aurrerapenaren faltan :smiley_1140: Ea etzi bukatzen dudan honekin.

Konturatu naiz nirea serie luzeak egitea dela, eta pentsatzen nabil hurrengo seriea Conan detektibea izatea ondo legokeela. Egingo dut? Baina bere egunean 100 atalak konprimitu nituen eta gero orionatk edo taichisani bidali nizkion. Biotako batek bideo konprimitu horiek Euskaletik igotzen baditu egurra emango diot serieari ;tximuzoro