One Piece (1. eta 2. Denboraldia) [0-156] [MEGA/DRIVE] [ONLINE]

Sortzailea Taichisan, 2007ko Maiatzaren 04a, 11:09:55

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Conan detektibearen material guztia nik daukot, tamalez ezin izango dizut ezer euskaletik igo. Niri egia esan sekulako lana kenduko zenidake, zeren telesail honekin hasiko nintzake BLUE DRAGON eta KERORO amaitzerakoan, ze oso ahaztutak ditut aspaldi. Dena den megauploadera igoko dizkizut rawak, 104 atal direla uste dut, baita ere, noski, Conanen audioak aterako dizkizut poliki poliki(hitzegin beharko dugu negoziotaz, Aju, jujuju).
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2010ko Uztailaren 19a, 20:14:22
Conan detektibearen material guztia nik daukot, tamalez ezin izango dizut ezer euskaletik igo. Niri egia esan sekulako lana kenduko zenidake, zeren telesail honekin hasiko nintzake BLUE DRAGON eta KERORO amaitzerakoan, ze oso ahaztutak ditut aspaldi. Dena den megauploadera igoko dizkizut rawak, 104 atal direla uste dut, baita ere, noski, Conanen audioak aterako dizkizut poliki poliki(hitzegin beharko dugu negoziotaz, Aju, jujuju).
Ba epe motzeko negozioa izan beharko da, ze abuztuan iraileko azterketarekin zentratuko naiz, eta gero kurtsoa hasten denean aurtengoa bezalakoa izango da, hau da, ez dut ia ezer igoko ;tximuzoro Ea azken urtea den.

Aju

Bueno, 137aren faltan, ETBk emandako guztia igota dago.

Taichisan, Euskalean Conan igo ezin baduzu ere, eramantzazu eta igo dezala baronluigi edo besteren batek, baina une hau aprobetxatu beharra dago, abuztuaren 1erarte martxa honetan montatzen eta igotzen jarraitu dezaket eta. Gero ya... :silba:

baronluigi

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2010ko Uztailaren 20a, 14:11:15
Bueno, 137aren faltan, ETBk emandako guztia igota dago.

Taichisan, Euskalean Conan igo ezin baduzu ere, eramantzazu eta igo dezala baronluigi edo besteren batek, baina une hau aprobetxatu beharra dago, abuztuaren 1erarte martxa honetan montatzen eta igotzen jarraitu dezaket eta. Gero ya... :silba:

Joer, justo nire urtebetetze egunean xD.

Aju

Galdera bat daukat: JDownloaderretik jaisten bada, megauploadeko estadistiketan jaitsiera bezala agertzen da? Ze bertako datuen arabera ze jende gutxik jaisten dituen atalak.

jonnydbz

Baietz suposatzen da, MUk kontrolatu egingo ditu eskaera guztiak. Nik oraindik ez ditut azken tandakoak jeitsi, opor osterako utziko ditut.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

baronluigi

Kontuan izan bertako estadistikak ez direla batere zehatzak. Jende askok jaisten baditu ere, agian ez da estadistiketan markaturik geratzen XD.

jonnydbz

MUtik ez dakit zenbatek jeitsiko duten, baina emuletik biri bakarrik igotzen diet.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2010ko Uztailaren 28a, 13:56:12
MUtik ez dakit zenbatek jeitsiko duten, baina emuletik biri bakarrik igotzen diet.
Ba tandaka doa kontua, 10naka edo, hau da, igo nituen egunen arabera. Lehenengoen artean bat 18rekin dago, baina besteak 12-14 artean, hurrengo tandakoak 10 bueltan, hurrengoak 7-8 bueltan, eta ya azkenak 3 bueltan. Nahiko dezepzio handia ari naiz eramaten, One Piecek estimazio handiagoa zeukala uste nuen-eta. Esango dizuet emuletik baino gehiago ez dela jaisten.

jonnydbz

Zeinek jeisten duen kontrolatzeko gehigarri bat beharko litzateke foro honetan, 80stvseries bezalakoa. Atal bakoitzeko hari bat zabaldu eta linkak blokeatuta eduki, ikusteko mezu bat idatzi beharko litzateke harian. Aparte MUn ez dago bilaketak egiteko sistemarik, emulen ordea bai.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

baronluigi

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2010ko Uztailaren 28a, 20:56:00
Zeinek jeisten duen kontrolatzeko gehigarri bat beharko litzateke foro honetan, 80stvseries bezalakoa. Atal bakoitzeko hari bat zabaldu eta linkak blokeatuta eduki, ikusteko mezu bat idatzi beharko litzateke harian. Aparte MUn ez dago bilaketak egiteko sistemarik, emulen ordea bai.

Baneukan lagun bat mu-ko linkak edukiko zituen EMULE antzeko bat egiten hari zena...baina proiektua bertan behera utzi zuen, COPYRIGHTaren aldekoen errepresalien beldur.

jonnydbz

#101
Orain hori esan duzula, gogoratzen naiz meneamen irakurri nuela horrelako zerbait. Bila aritu naiz eta aurkitu dut, Pablo Soto delako batek egindako aplikazioa da. Bilaketak sare ezberdinetan egiteko balio du, baita DDn badaude ere (hemen berria).

Aplikazioa Foofind da, eta bilaketa hauek proba gisa egin ditut: Dragoi Bola (lehen postuetan BY.Aritzm bat agertzen da, bertako erabiltzaile bat?), Arturo Erregea edo euskal encodings.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

baronluigi

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2010ko Uztailaren 29a, 15:42:43
Orain hori esan duzula, gogoratzen naiz meneamen irakurri nuela horrelako zerbait. Bila aritu naiz eta aurkitu dut, Pablo Soto delako batek egindako aplikazioa da. Bilaketak sare ezberdinetan egiteko balio du, baita DDn badaude ere (hemen berria).

Aplikazioa Foofind da, eta bilaketa hauek proba gisa egin ditut: Dragoi Bola (lehen postuetan BY.Aritzm bat agertzen da, bertako erabiltzaile bat?), Arturo Erregea edo euskal encodings.

Ez hori Pablo Sotok sortutako bilatzailea da, baina elinkak eta torrentak bilatzeko balio du bakarrik.

Nik esaten dizudan programa ere MENEAMEN atera zen, eta E-LINKER izena zuen. Nik berak emandako beta bat daukat oraindik. Laburki esanda. Programa AEB dagoen zerbitzari batera loturik egongo zen, eta bertan edozeineik nahi zituen link guztiak gehi zitzazkeen, horrela datu base izugarri bat sortuz. Modu honetan, programara konektatuz eta datu basearen azkenengo zerrenda jaitsiz, inongo weborrira joan behar izanik gabe erabiltzeak nahi zuena bila zezakeen han. Tamalez, jaso zitzakeen errepresalien beldurrez, amaitu baino lehen programa alde batera utzi zuen.

jonnydbz

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2010ko Uztailaren 29a, 17:13:26
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2010ko Uztailaren 29a, 15:42:43
Orain hori esan duzula, gogoratzen naiz meneamen irakurri nuela horrelako zerbait. Bila aritu naiz eta aurkitu dut, Pablo Soto delako batek egindako aplikazioa da. Bilaketak sare ezberdinetan egiteko balio du, baita DDn badaude ere (hemen berria).

Aplikazioa Foofind da, eta bilaketa hauek proba gisa egin ditut: Dragoi Bola (lehen postuetan BY.Aritzm bat agertzen da, bertako erabiltzaile bat?), Arturo Erregea edo euskal encodings.
Ez hori Pablo Sotok sortutako bilatzailea da, baina elinkak eta torrentak bilatzeko balio du bakarrik.
Ez, honek megauploadeko linkak ere ematen ditu. Sartu eta ikusi besterik ez duzu egin behar, Dragoi Bolan adibidez.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

baronluigi

A, ba lehen behintzat EMULE ETA TORRENTAK bakarrik aurkitzen zituen xD.