One Piece (1. eta 2. Denboraldia) [0-156] [MEGA/DRIVE] [ONLINE]

Sortzailea Taichisan, 2007ko Maiatzaren 04a, 11:09:55

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 5 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2010ko Uztailaren 04a, 12:53:52
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2010ko Uztailaren 04a, 12:46:07
Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2010ko Uztailaren 04a, 11:54:54
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2010ko Uztailaren 03a, 23:05:32
Momentuz guztiak hartu ditut, baina atzoko atal batek DGindexekin audioa ateratzean picture error eman izan. Pixelazioren bat? Ikusiko dugu montatzen dudanean. A todo esto, eguerdiko lehen atalari aurrerapena mozten diete, eta horrela jarraitzen badute, asteleheneko lehen atalaren aurrerapen gabe geratzen zara, ze hau ez daukat (besteak behintzat pikoren bat edo besterik bada ere, bai)

Ostiraleko ataletaz ari bazara, zeinetaz hari zara? 127az edo 128az? Ze nik biak grabatu nituen, baina ikusi ahal izan nuen bakarra 128 a izan zen, eta atal horretan ez det uste pixelaziorik zegoenik. Atzoko bi ataletan ez zen egon behintzat. Gertatu zen gauza bakarra, 129 garren atalaean askotan soinuan "purrustada" antzeko batzuk entzuten zirela.
Arratsaldekoan zen, txakur-ka?oia agertzen denean. Pixelazio hori ez da ETBk hala bidali zuelako, nire seinalearena da, ze aurrekoan ETBn horrela bidali zuenean ez zen pixelaziorik egon eta horrek ez du picture error ematen.

Ba atal hori ezin izan nuen hartu.
Dena den ikusi egin behar dut zergatik den, ze gainetik ikusita Usoppen buruan momentu baten laukitxo bat bakarrik ikusi dut, eta audioan ez da ezer sumatu ere egiten. Agian ez dut aurkitu puntu zehatza ere, ez dakit, baina ez da derrigorra benetan izorratuta egotea errorea emateko.

Taichisan

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2010ko Uztailaren 03a, 23:05:32
Momentuz guztiak hartu ditut, baina atzoko atal batek DGindexekin audioa ateratzean picture error eman izan. Pixelazioren bat? Ikusiko dugu montatzen dudanean. A todo esto, eguerdiko lehen atalari aurrerapena mozten diete, eta horrela jarraitzen badute, asteleheneko lehen atalaren aurrerapen gabe geratzen zara, ze hau ez daukat (besteak behintzat pikoren bat edo besterik bada ere, bai)

Baliteke nik eukitzea etb1eko grabazioetatik...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2010ko Uztailaren 04a, 22:21:08
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2010ko Uztailaren 03a, 23:05:32
Momentuz guztiak hartu ditut, baina atzoko atal batek DGindexekin audioa ateratzean picture error eman izan. Pixelazioren bat? Ikusiko dugu montatzen dudanean. A todo esto, eguerdiko lehen atalari aurrerapena mozten diete, eta horrela jarraitzen badute, asteleheneko lehen atalaren aurrerapen gabe geratzen zara, ze hau ez daukat (besteak behintzat pikoren bat edo besterik bada ere, bai)

Baliteke nik eukitzea etb1eko grabazioetatik...
Montatu dut eta lehendik neukan grabazioarekin estali ditut falta ziren 2-3 segunduak.

Portatillean begira egon naiz, eta aurreko pasean arsenicumek hartutako audioak aurkitu ditut; horiekin eta hartzen nabilenekin 135-140, 143, 150, 152-153 eta 155 falta zaizkit audio guztiak kalitate onean izateko.

txapelzuri

Izugarrizko lan ona egiten ari zarete mutilak.
Eskerrik asko

Taichisan

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2010ko Uztailaren 04a, 23:05:13
Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2010ko Uztailaren 04a, 22:21:08
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2010ko Uztailaren 03a, 23:05:32
Momentuz guztiak hartu ditut, baina atzoko atal batek DGindexekin audioa ateratzean picture error eman izan. Pixelazioren bat? Ikusiko dugu montatzen dudanean. A todo esto, eguerdiko lehen atalari aurrerapena mozten diete, eta horrela jarraitzen badute, asteleheneko lehen atalaren aurrerapen gabe geratzen zara, ze hau ez daukat (besteak behintzat pikoren bat edo besterik bada ere, bai)

Baliteke nik eukitzea etb1eko grabazioetatik...
Montatu dut eta lehendik neukan grabazioarekin estali ditut falta ziren 2-3 segunduak.

Portatillean begira egon naiz, eta aurreko pasean arsenicumek hartutako audioak aurkitu ditut; horiekin eta hartzen nabilenekin 135-140, 143, 150, 152-153 eta 155 falta zaizkit audio guztiak kalitate onean izateko.

Ba begiratuko dut eta esango dizut nik ditudan ala ez.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2010ko Uztailaren 05a, 14:06:43
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2010ko Uztailaren 04a, 23:05:13
Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2010ko Uztailaren 04a, 22:21:08
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2010ko Uztailaren 03a, 23:05:32
Momentuz guztiak hartu ditut, baina atzoko atal batek DGindexekin audioa ateratzean picture error eman izan. Pixelazioren bat? Ikusiko dugu montatzen dudanean. A todo esto, eguerdiko lehen atalari aurrerapena mozten diete, eta horrela jarraitzen badute, asteleheneko lehen atalaren aurrerapen gabe geratzen zara, ze hau ez daukat (besteak behintzat pikoren bat edo besterik bada ere, bai)

Baliteke nik eukitzea etb1eko grabazioetatik...
Montatu dut eta lehendik neukan grabazioarekin estali ditut falta ziren 2-3 segunduak.

Portatillean begira egon naiz, eta aurreko pasean arsenicumek hartutako audioak aurkitu ditut; horiekin eta hartzen nabilenekin 135-140, 143, 150, 152-153 eta 155 falta zaizkit audio guztiak kalitate onean izateko.

Ba begiratuko dut eta esango dizut nik ditudan ala ez.
Ba begiratu, ze atal inparren aurrerapenak faltako zaizkigu. Oraindik 2 pase falta dira, baina bietan 2 atal ematen dira eta lehenengoari aurrerapena mozten diete, beraz aurrerapen faltan egongo naiz. Gaur 117-118 eta 133-134 tokatzen dira.

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2010ko Uztailaren 05a, 15:29:11
Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2010ko Uztailaren 05a, 14:06:43
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2010ko Uztailaren 04a, 23:05:13
Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2010ko Uztailaren 04a, 22:21:08
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2010ko Uztailaren 03a, 23:05:32
Momentuz guztiak hartu ditut, baina atzoko atal batek DGindexekin audioa ateratzean picture error eman izan. Pixelazioren bat? Ikusiko dugu montatzen dudanean. A todo esto, eguerdiko lehen atalari aurrerapena mozten diete, eta horrela jarraitzen badute, asteleheneko lehen atalaren aurrerapen gabe geratzen zara, ze hau ez daukat (besteak behintzat pikoren bat edo besterik bada ere, bai)

Baliteke nik eukitzea etb1eko grabazioetatik...
Montatu dut eta lehendik neukan grabazioarekin estali ditut falta ziren 2-3 segunduak.

Portatillean begira egon naiz, eta aurreko pasean arsenicumek hartutako audioak aurkitu ditut; horiekin eta hartzen nabilenekin 135-140, 143, 150, 152-153 eta 155 falta zaizkit audio guztiak kalitate onean izateko.

Ba begiratuko dut eta esango dizut nik ditudan ala ez.
Ba begiratu, ze atal inparren aurrerapenak faltako zaizkigu. Oraindik 2 pase falta dira, baina bietan 2 atal ematen dira eta lehenengoari aurrerapena mozten diete, beraz aurrerapen faltan egongo naiz. Gaur 117-118 eta 133-134 tokatzen dira.
Guzti hau ez litzateke proiektuaren foroan komentatu beharko, eta ez hemen egoeretako foran? :silba:

PD: egia esan, aipu honekin lehen mezuaren iturriaren tamaina ikusi nahi nuen, baina ez da txikiagotzen :biggrin:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Gauean 102tik 109ra igotzen utzi dut, eta guztiak daude igota, baina arazo bat sortu zait 102arekin: 102aren linka lehen mezuaren kodean sartu dut eta gero honen megauploadeko leihoa itxi dut, ondoren 103aren linka kopiatu dut, eta lehen mezuaren kodean sartzera nindoala nahi gabe hau itxi egin dut. 102aren link gabe geratu naiz :meparto: Megauploadeko debaldeko kontu batera igo dut, eta archivosen agertzen da, baina ez dakit nola hartu linka :meparto: Inork badaki?

jonnydbz

Ez dakit hau den nahi duzuna, baina igo duzunean logeatuta egon bazara: My Account -> File manager -> Kurtsorea nahi duzun fitxategiaren gainean jarri eta Share linkan klikatu -> linka agertuko da.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2010ko Uztailaren 11a, 14:32:22
Ez dakit hau den nahi duzuna, baina igo duzunean logeatuta egon bazara: My Account -> File manager -> Kurtsorea nahi duzun fitxategiaren gainean jarri eta Share linkan klikatu -> linka agertuko da.
Hori zen, bai. Eskerrik asko.

jonnydbz

Eskerrik asko zuri atalak banatzeagatik!! :vueltasss
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2010ko Uztailaren 11a, 14:54:35
Eskerrik asko zuri atalak banatzeagatik!! :vueltasss
Gauean zortzinaka igo ditzaket egunotan, emuleak lan gutxi dauka-eta, baina 135 eta 137aren aurrerapenak falta zaizkit... :silba:

baronluigi

#72
Megamanagerek funtzionatzen badizu, hori erabiltzea gomendatzen dizut. Horrela, konexioa joaten bazaizu ere, zegoen lekutik hasiko da igotzen berriro. Bestela, beste programa batetik  edo WEB-ORRITIK bertatik igoko bazenu, hasieratik hasi beharko zenuke xD. Eta hori bai putada.

135 eta 137garren ataletaz hari zarela, atal horiek bihar eta astearteko arratsaldeko emision botako dituzte, emisio bakoitzaren bigarren atala izanik bakoitza. Hortaz, aurrerapenak ez dituzte kenduko ziurrenik

Aju

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2010ko Uztailaren 12a, 02:20:53
Megamanagerek funtzionatzen badizu, hori erabiltzea gomendatzen dizut. Horrela, konexioa joaten bazaizu ere, zegoen lekutik hasiko da igotzen berriro. Bestela, beste programa batetik  edo WEB-ORRITIK bertatik igoko bazenu, hasieratik hasi beharko zenuke xD. Eta hori bai putada.

135 eta 137garren ataletaz hari zarela, atal horiek bihar eta astearteko arratsaldeko emision botako dituzte, emisio bakoitzaren bigarren atala izanik bakoitza. Hortaz, aurrerapenak ez dituzte kenduko ziurrenik
Ziur bigarrenak direla? Ze 14 ataleko tartea daukate eta binan binan ematen dira (asteburu eguerdian nahiz eta banan-banan eman, binan-binan eman balute bezala egiten dute, bigarrena emititu gabe utziz)

baronluigi

Bai arrazoi duzu, atal bat jan nuen. Hala ere, gaur bota duten lehenengo atalean jarraian bota behar zutenaren aurrerapena jarri dute. Agian zortea dakazu eta bihar eta biharko pasata gauza berbera egiten dute.