One Piece (1. eta 2. Denboraldia) [0-156] [MEGA/DRIVE] [ONLINE]

Sortzailea Taichisan, 2007ko Maiatzaren 04a, 11:09:55

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Ippon

AipatuAtal hoiek lehengo mezuan daude ere eskuragarri megaupload bidez.
Horrelako serieak jeisteko Jdownloader-a erabili ohi dut. Link denak batera kopiatu eta jeisten dira, bestela banan banan ibili behar da.

andoni2222

Firefox, chrome eta beste exploratzaileentzako addonak badaude lotura hoiek zuzenean hartu ta jdownloaderren itsasteko.

Firefox-erako flashgot erabiltzen det nik. Gomendagarria oso.
ora ATA!

Aju

Bertsio berrian eginda dago (aurrerapena japonieraz) :baibai:

Taichisan

Ze bertsio berri Aju?? berriz hasi zera ONE PIECE birmontatzen ala?? Eta falta zitzaigun atalak lortu izan ahal dituzu azkenik??
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2011ko Abuztuaren 27a, 16:40:17
Ze bertsio berri Aju?? berriz hasi zera ONE PIECE birmontatzen ala?? Eta falta zitzaigun atalak lortu izan ahal dituzu azkenik??
Japoniako boxa jaitsi nuen eta bideoa haren ripeo zuzena da x264rekin, eta audioak ETBtik hartuta neuzkanak AC3rekin konprimituta. Eginda dago. Orain GTrekin nabil.

RAIMIKEL

Betizu Eitb Facebookean galdetu nien ia One Piecen atal gehiago bikoizteko asmorik bazuten, eta erantzun didate aspalditik nahi dutela atal gehiago erosi baina aurrekontuek ez dutela dirurik ematen eta gutxienez datorren urterarte itxaron beharko dugula...

egoninobi

Hori esaten dute beti. Baietz hurrengo urtean berdina esan.  :haserre:
Espero dut laster atal gehiago bikoiztea zeren lehen beti ikusten nuen baina orain aspertu naiz beti atal berdinak ikusteaz.  :zzz:

baronluigi

Hau kriston spoiler a da, baina japoniar bertsioa azkenean

Spoiler
iritsi da lehen "denboraldiaren" amaierara. Hurrengo astetik haurrera mangaren bigarren zati (7 urtez seguraski iraungo duena)arekin hasiko dira xD

andoni2222

ora ATA!

Aju

Aipamenaren egilea: andoni2222  Noiz: 2011ko Abenduaren 30a, 13:12:47
Zmz doa 137a?   :osopozik:
Geldi-geldirik, Antu :txistu: Eske sekula ez dabe emoten aurrerapena!

Udan One Piece egiten aritu nintzen dvd japoniarrak erabilita x264 codec-arekin konprimatuz, xvid bertsioa baino bideo hobea lortuz. Uste nuen igota neukala, baina oraintxe konturatzen naiz ez dudala ezer igo :wow: Harako bai daukat eginda 137a, aurrerapena japonieraz utziz.

andoni2222

ora ATA!

Aju

Aipamenaren egilea: andoni2222  Noiz: 2011ko Abenduaren 30a, 13:37:39
Laguntzarik behar badezu igotzen abixatu.
Bufff, ta noiz ikusiko gara?. Urtarril erdialdean proiektuko batzarra izan behar dut, baina egongo zara fakultatean??

PD: Joder, 137a igotzen nenbilen eta blokeatu egin da igoera...

Aju

Beno, hor daukazue 137a igota x264 codec-arekin.

Taichisan

Aspaldiko partez eskerrik asko!! Ia orain ETBri emoten dion atal gehiago erosteko...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

RAIMIKEL