One Piece (1. eta 2. Denboraldia) [0-156] [MEGA/DRIVE] [ONLINE]

Sortzailea Taichisan, 2007ko Maiatzaren 04a, 11:09:55

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Esker mila Ippon! Egia esan nik ointxe nabil dvdetara bolkatzen One Piece (Ajuk pasa zizkidan aintxina dvdak baino ikusi dut batzuek oso kaskatuta zeudela) eta tamalez atal batzuk falta zaizkit, hots, 57,70 eta 137 atalak. Ia igo ahal badizkidazu horiek hirurak ahal diren einean zeren horiek 3rik gabe ezin det grabaketekin segi. Eskerrik asko!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!


Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Ippon

#213
10 saiakera daramatzat gutxienez beste artxibo zikin bat UppITera igo nahian eta ezin dut.
Hasi ere ez da egiten igoera. :haserre:
Igo ditudan kapitulu kopurua (40 inguru) eta tamaina (260mb) kontuan hartuta, 10 gb inguru igo ditudala ikusi dut.
Hori izango ote da zerbitzari honek daukan muga? eta horrela bada, zergatik ez dit jartzen muga hori gainditu dudala?
Beste zerbitzariren batera igotzen jarraitu beharko dut. Zumarrak gomendatutako 4Shared-ri artxiboen denbora muga ikusten diot aitzakia nagusia; ia urte erdiko muga duten arren, konturatu orduko ezabatu egingo lizkidaketela uste dut.
Irakurri dudanagatik Leitbit-ek ez dauka inolako mugarik ezta? Bertara horren artxibo gutxi igo ditzagun, zein dira honen desabantaiak? Igoerak eta jeitsierak oso geldoak dira?

burrundaie

Jaitsierak desesperanteak dituk! Baziok beste zerbitzari bat, baina proba gutxi batzuk baino ez dizkiagu egin, Uploadcore. Printzipioz ondo zebilek eta denbora mugarik ez dik aipatzen, baina gerta litekek dena horrera igo eta hilabete barru ezabatuta egotea.... edo ez. Batek zekik!!! Azken finean, Upitt-ekin berdin gerta litekek. Probatu nahi baduk, hona hemen helbidea: http://www.uploadcore.com/

zumarra

Joan den astean LetItBit-ekin probak egin nituen eta igotzeko arazorik ez baina deskargatzeko desesperatu nintzen; eta baztertu nuen.

Nik 4shared esan nizun ez duzulako ezer egin behar artxiboekin (Haundiak onartzen dituzte). 6 hilabeteko epe hori deskargak egon gabeko epea da. Zaila iruditzen zait 6 hilabete pasatzea inork deskargatu gabe. Eta nik urtarrilan igotakoak hantxe daude osasuntxu (oraingoz behintzat).

Uploadcore-k ere artxibo haundiak onartzen ditu. Honen arazoa da artxiboak deskargatzeko Jdownloader programa ezin dela erabili. Banan bana jeitsi behar dira (behintzat deskarga simultaneoak onartzen ditu).

Edozein modutan, erabili ezazu 7zip programa artxiboei izena aldatzeko eta konprimitzeko (erabili ezazu "Sin compresión" aukera azkar egiteko).

Beste zerbitzari bat (Mediafire, 2Shared, File-Upload) erabili nahi baduzu, lehen bezala 2 pusketa sortu beharko dituzu (200mb. arteko pusketak onartzen direlako). Teorian izena aldatuta+konprimituta+pasahitza jarrita da arazorik egongo.

Ea zer moduz.

Ippon

Eskerrik asko bioi.
Jarraituko dut probak egiten; 7zip komprimatu gabe izena aldatzeko eta pasahitza jartzeko erabiliz.
Uploadcore delako hori frogatuko dut ze MediaFirera igotzeko eta artxiboak zatitzen ibiltzeko gogo guztiak kendu zitzaizkidan aurrekoan.
Ea zelan dabilen!!

burrundaie

Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2012ko Abuztuaren 23a, 21:12:52
Joan den astean LetItBit-ekin probak egin nituen eta igotzeko arazorik ez baina deskargatzeko desesperatu nintzen; eta baztertu nuen.

Nik 4shared esan nizun ez duzulako ezer egin behar artxiboekin (Haundiak onartzen dituzte). 6 hilabeteko epe hori deskargak egon gabeko epea da. Zaila iruditzen zait 6 hilabete pasatzea inork deskargatu gabe. Eta nik urtarrilan igotakoak hantxe daude osasuntxu (oraingoz behintzat).

Uploadcore-k ere artxibo haundiak onartzen ditu. Honen arazoa da artxiboak deskargatzeko Jdownloader programa ezin dela erabili. Banan bana jeitsi behar dira (behintzat deskarga simultaneoak onartzen ditu).

Edozein modutan, erabili ezazu 7zip programa artxiboei izena aldatzeko eta konprimitzeko (erabili ezazu "Sin compresión" aukera azkar egiteko).

Beste zerbitzari bat (Mediafire, 2Shared, File-Upload) erabili nahi baduzu, lehen bezala 2 pusketa sortu beharko dituzu (200mb. arteko pusketak onartzen direlako). Teorian izena aldatuta+konprimituta+pasahitza jarrita da arazorik egongo.

Ea zer moduz.


Ea zer iruditzen zaiken zerbitzari hau, erregistratu ezkero 2GB arteko artxibo handiak igo omen litezkek, abiadura egundokoa izan gabe ere, dexentekoa duk eta, garrantzitsuena: denbora mugari buruz ez diat deus ere ikusi. http://upafile.com/ 

zumarra

Ok. Probatuko dut pare bat seriekin (uploadcore-rekin bezala). Hala ere, interfaz hau hainbat zerbitzarietan dexente errepikatzen da, ezta? Asko patroi berakin eginda daude eta, zer nahi duzu esatea, ez zait gehiegi gustatzen....

zumarra

Ordubete pasa eta gero ez zait iritsi kontua aktibatzeko mezua. Batzutan egin dut "resend" baina alferrik. Bihar jasoko dut? Zuk jaso duzu?

burrundaie

Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2012ko Abuztuaren 24a, 21:47:04
Ordubete pasa eta gero ez zait iritsi kontua aktibatzeko mezua. Batzutan egin dut "resend" baina alferrik. Bihar jasoko dut? Zuk jaso duzu?
Spam-en karpetan begiratu al duk?

zumarra

Ba bai. Besteetan ere horrera joaten delako. Baina oraingoan ez. Bihar ez bada ezer agertzen, kontu berri bat irekiko dut.

Ippon

Aipamenaren egilea: Ippon  Noiz: 2012ko Abuztuaren 23a, 14:39:23
10 saiakera daramatzat gutxienez beste artxibo zikin bat UppITera igo nahian eta ezin dut.
Hasi ere ez da egiten igoera. :haserre: ...
Nik UppITena uste nuen arazoa nire ordenagailuarena izango da azkenean.
Uploadcore eta Upafile portatilarekin frogatu eta primeran zebiltzan, baina betiko ordenagailuarekin zerbait igotzen saiatu naizenean, hasi ere ez da egiten.
Norbaitek ba al daki zergatik izan daitekeen hau?
Seriearekin jarraitzeko beste ordenagailua beharrezkoa dut, denok baitakigu portatilak ez direla egun osoan piztuta eukitzeko aproposenak.

burrundaie

Aipamenaren egilea: Ippon  Noiz: 2012ko Irailaren 02a, 00:46:53
Aipamenaren egilea: Ippon  Noiz: 2012ko Abuztuaren 23a, 14:39:23
10 saiakera daramatzat gutxienez beste artxibo zikin bat UppITera igo nahian eta ezin dut.
Hasi ere ez da egiten igoera. :haserre: ...
Nik UppITena uste nuen arazoa nire ordenagailuarena izango da azkenean.
Uploadcore eta Upafile portatilarekin frogatu eta primeran zebiltzan, baina betiko ordenagailuarekin zerbait igotzen saiatu naizenean, hasi ere ez da egiten.
Norbaitek ba al daki zergatik izan daitekeen hau?
Seriearekin jarraitzeko beste ordenagailua beharrezkoa dut, denok baitakigu portatilak ez direla egun osoan piztuta eukitzeko aproposenak.

Ez dakit Uppit ezer igotzeko zerbitzari aproposa ote den. Nik uztailean film bat igo nuen (Behiak) Uppitera eta dagoeneko esteka guztiak erorita daude...

thevirus

Gabon! Nik galdera bat dakat, zergaitik ezdozue erabiltzen torrent artxiboak, DD eta emulen ordez? Traker asko daz ortik ziher gratis eta oso ondo dabizenak! frozenlayer, thepiratebay, nyantorrent....