One Piece (1. eta 2. Denboraldia) [0-156] [MEGA/DRIVE] [ONLINE]

Sortzailea Taichisan, 2007ko Maiatzaren 04a, 11:09:55

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 3 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

baronluigi

#315
Son Gorka, oraintxe fijatu naiz. Lehen orrialdean dauden atal horien linkek errorea ematen didate euskaltelekin, baina mugikorretik sartzen banaiz, konexio berbera erabilita ere, ez dut arazorik.

117garren atalak arazo berbera ematen du. Ordenagailu bitartez ezin nahiteke sartu, mugikorretik aldiz bai.

SonGorka4

niri ere errorea ematen zidaten ordenagailutik, baina kontuan sartuta jeisten beintzat uzten zidan

baronluigi

Aipamenaren egilea: SonGorka4  Noiz: 2014ko Azaroaren 11a, 21:57:18
niri ere errorea ematen zidaten ordenagailutik, baina kontuan sartuta jeisten beintzat uzten zidan

Uneko arazoa dela dirudi. Bere kasa konponduko da again. Orain bi hilabete antzeko arazo bat egon zen drivekin. Ez zuen elkarbanatutako ezer jaisten uzten, fitxeroa igota zegoen kontutik ez baldin bazen.

SonGorka4

ba berrigo ditudanez 108 eta 109aren artxibo zaharrak ezabatu egin ditut, 117rekin itxaron egingo dut, eta bestela asteburuan igo

zumarra

114 arte ondo. Besteak geroago saiatuko naiz. Eskerrik asko, SonGorka4!  :pozik:

baronluigi

Aipamenaren egilea: SonGorka4  Noiz: 2014ko Azaroaren 11a, 22:18:18
ba berrigo ditudanez 108 eta 109aren artxibo zaharrak ezabatu egin ditut, 117rekin itxaron egingo dut, eta bestela asteburuan igo

Konfunditu egin naiz. 118 da errorea ematen jarraitzen duena.

zumarra

Denak begiratuta 115, 116, 118 eta 119 ezin jeitsi. Ahal duenak, jarri berriz, mesedez.

Aju

Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2014ko Azaroaren 16a, 08:13:52
Denak begiratuta 115, 116, 118 eta 119 ezin jeitsi. Ahal duenak, jarri berriz, mesedez.
Ba nik DVDtan 113. atalerarte bakarrik daukat, eta besteak uste dut ezabatu egin nituela.

SonGorka4

Nik badittut, eta berrigoko dittut, baño azterketetan nabile ta baleike asteburuarte etxoin behar izatea. Eskerrikasko abixatzeatik!

baronluigi

SonGorka, fitxeroek zure kontuan jarraitzen dutela esan zenuen ezta? Azkenaldian Drive arazo dexente ematen ari da bideo fitxeroak elkarbanatzerakoan. ¿Zer iruditzen atal horiek konprimatuta igotzen badituzu? Horrela ez du arazorik ematen.

SonGorka4

proba liteke, baina horrela online ikusteko aukera galduko genuke, besterik gabe.

Bihar igoko ditut eta oraingoan konprimituta, ea denbora gehiago irauten duten sarean

SonGorka4

Falta ziren 4 atalak igotzen jarriak, oraingoan konprimittuta, linkak arratsaldean jarriko ditut


zumarra

Jeitsita eta bere tokian jarrita. Eskerrik asko!!  :pozik: :pozik:

baronluigi

Gauza bat deskubritu berri dut. Google driven errore hori bideo fitxeroen orrira sartzerakoan bakarrik agertzen da, baina ez deskarga orrian zuzenean sartzerakoan

Begira.

https://drive.google.com/open?id=0BxUKH7HiTzW9ckc1TDAwZk9nMG8

Hemen errorea ematen du, baina deskarga linkera sartzerakoan

https://drive.google.com/uc?id=0BxUKH7HiTzW9ckc1TDAwZk9nMG8&export=download

Ez dago arazorik. Erabilgarria da informazio hau, ez dezue uste?