[EMULE] Negar egiten duen gameluaren istorioa

Sortzailea FHarlock, 2007ko Maiatzaren 07a, 00:59:33

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

FHarlock

ARKADIA-P008(beta) Negar egiten duen gameluaren istorioa










SINOPSIA
Mongolian Gobiko basamortuan bere gameluekin bizi den familia bat, ohiturei jarraituz bere kumea arbuiatu duen gamelu ama adiskidetu beharko dute musikazko aintzinako errito bat erabiliz.




FITXA TEKNIKOA

Izenburu Originala:  Geschichte vom weinenden Kamel, Die
Produkzio Urtea: 2003
Zuzendaria: Siddiq Barmak
Produktora:
Nacionalidad: Mongolia - Alemania.
IMDB: http://spanish.imdb.com/title/tt0373861/
Moninazio eta sariak http://spanish.imdb.com/title/tt0373861/awards



PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

Gauzatzea: Xvid beta muntaia, bideo irudia euskeratua, bertsio original azpititulatua (Aurrerago dbd-bideo formatuan igoko da)
Arduradunak: Ripeatzailea/Muntatzailea/Azpititulo itzulpena/Irudi edizioa: FHarlock.



Iraupena: 87 minutu.
Tamaina: 700 MB
Bideoa: XviD 1:85
Audioa: MP3 128 Kbps/stereo surround/2.0 Mongoliarra

Hizkuntza: Mongoliarra
Azpitituloak: Euskeraz




ELINKA
<a href="ed2k://|file|[ARKADIA-P008(beta)][Euskal-Encodings]%20Negar%20egiten%20duen%20gameluaren%20istoria%20(Bertsio%20original%20euskeraz%20azpititulatua).avi|733163520|4D0E6614E6DB74A14F0A980851EEB336|h=VIKJJ7I5STTTL4YKDKESYEWOT22OM3A7|/">[ARKADIA-P008(beta)][Euskal-Encodings] Negar egiten duen gameluaren istoria (Bertsio original euskeraz azpititulatua).avi</a>

Intereserako datuak:
- Filmeko aktoreak ez dira profesionalak eta bere bizimodua filmean bezala nomadak dira. Bere denda bere hurbileneko auzokideetik 50km dago eta bere bizia beren 60 gameluak eta 300 ardiak zaintzean datza.
- Errodaiaren egoera ain limiteak errodaia motzago egitera behartu zuen. Hortaz gain, errodatutako materiala hondatu zen ere.
- Filma erdi dokumentala da, gaur oraindik aintzinatik datoreen errito baten errekreazioa da. Gidoia ez zegoen guztiz zehazturik eta inprobisasio zati haundia du.
- Jakitunen ustetan gameluari musika negar eragiten diola, entzuten duen soinu bakarra basamortuko aizearena delako, musika bere egoera animikoa aldatzeko gai da, musikoterapiaren antzera



Komentaketa: Ia zihur ez duzuela entzun film honetaz, eta sinopsiak zihurrenez ez zaizue erakargarriegia egingo, baina film bikain baten aurrean gaude, txikikeri bat kontatuz sekulako filmea egiten duena. Txikikeri bat, era oso errazean kontatuta, batzutan lortzeko zailena da.

Beste kulturarengan interesik baduzue, ezin duzue film hau ikusi gabe geratu. Meretan merezi du ikusteak.

Ezer gutxi gehio daukat esateko film honi buruz, berez hitzegiten bai du.





Filmearen irudi batzuk:

barraplaust

Jarri dut jeisten eta benetan itxura ona du, eskerrik asko! Hala ere, ez du iturri bat bera ere, zein zerbitzaritara zaude konektaturik? :bye1
Soilik herriak salba dezake herria.

FHarlock

Ordanagailua piztuta uzteaz ahaztu naiz, oso juxtu jeiki naizelako. Etxetik goizeko 9-tan irten naiz eta gaueko 12-tan itzuli. Aste korapilatsua izan dut eta hau erritmo berean doa. Igandetik aurrera lasai egongo naiz berriz eta erraz aurkituko nauzue.

Desastre bat konpontzen dut, eta lau sortzen dizkidate. Krisitik krisira, korrika eta gauzak konpontzeko mirarika nabil. Horkatila ia bihurritu dut gaur, kolpe piloak hartu ditut nahigabe, pisu asko mugitzen nabil eta gorpua guztiz minberatuta dauakat, nerbioak lepoa eta ukolondoa hartu didate pare bat alditan...

Zuek lasai, jeitsi ahalko duzuela. Agian egun hauetan kostako zaizue gehiegi ez naizelako konektatuko, baina astea bukatu ondoren ez da inongo arazorik egongo.

Hileko lehen astelehenean igoera anuntziatzen dut, beti anuntzio erritmo bera edukitzeko material piloa aurreratzen noan bitartean.

FHarlock

Badiduri dagoeneko zabaltzen doala, 250 mega igota dagoeneko.

Gauzatxo bat, ongi legoke ikusi ostean komentaketa bat egingo bazenute, ezezaguna izanda, beste batzuei jeisten animatzeko, eta bereziki, akatsen bat baduen eta filmen selekzioa obetuz joateko.

barraplaust

Arsenicum, emulean jarrita izaten al duzu filmea? Denbora luzea daramat erabat osatu nahiean eta azken 10 egunetan %91n geratu zait... Ahal baduzu jar ezazu :egiptooo :hail
Soilik herriak salba dezake herria.

orionatk

FHarlock-ek ziurrenez kenduko zuen emuletik, ze bestela arraroa da beragatik ezin hartzea datuak... Botatzearen gauza txar bat, baina merezi izan du hala ere  :drunk

Aju

Jakin beharko da ea baten batek osorik jaisten lortu zuen.

Igual berriro igotzea ematen dio euskal encodingsen subtituluak kenduta  :arbus Igotzen zituen bideo guztiei jartzen zion 'beta', ez dakit zergatik, ba?a betak baziren, geroago beste bertsio hobetuago bat egongo dela suposatzen da.

barraplaust

Arsenicumek osorik lortu zuela uste dut,  berak erantzun arte itxaron beharko dugu. :aznn
Soilik herriak salba dezake herria.

Arsenicum


Bai, osorik dekot. Prioridade giau jarriko dotzet ia amaitzea lortzen badozue.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

getxoztarra


barraplaust

#10
Nik jeitsi jeitsi nuen osorik, baina behin nahi gabe ezabatu nuen eta ez dakit ziur dvdren batera pasata ote nuen edo ez. Topatzen saiatuko naiz eta aurkituz gero jarriko dut.  :bye1

EDIT: Topatu dut eta jarri dut konpartitzen, izena aldatu diot, baina:
<a href="ed2k://|file|[Euskal-Encodings]%20Negar%20egiten%20duen%20gameluaren%20istoria%20(Bertsio%20original%20euskaraz%20azpititulatua).avi|733163520|4D0E6614E6DB74A14F0A980851EEB336|h=VIKJJ7I5STTTL4YKDKESYEWOT22OM3A7|/|sources,81.37.75.201:4662|/">[Euskal-Encodings] Negar egiten duen gameluaren istoria (Bertsio original euskaraz azpititulatua).avi</a>
Soilik herriak salba dezake herria.

getxoztarra

Eskerrik asko Barraplaust. Beste pelikula bat be jarri dot jeisten ta badirudi inork ez daukala emulen ba?a bueno lehenengo hau ia amaitzen doten jeisten.

barraplaust

Zein da jeisten zabiltzan beste filmea? Badakit nere igoerarekin honako honek dexente tardatuko duela ba?a jakitearren da.  :bye1
Soilik herriak salba dezake herria.

getxoztarra

Beste pelikula Osama da. Ez dozte asko erakartzen ba?a kuriositatea dekot pelikula ikusteko.

barraplaust

Osama nik ez daukat, ez dakit nork jarri zuen ere... Osatu al duzu Negar egiten duen gameluaren istorioa? Azken aldian ez dizudala igotzen ikusi dut.
Soilik herriak salba dezake herria.