Zein geratuko da primeran?

Sortzailea Aju, 2007ko Maiatzaren 16a, 21:25:00

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

ko?o, oraintxe konturatu naiz shikamaruk falta diren partiduak jarri dituela  :thumbsup

Levanteren partiduak ikusita, igual deskartatu ere enuke egingo, ba?a kasi ke hobe baietz, ea salbatuta heltzen den azken jornadara eta paketeek jokatzen duten, ba?a hala ere...  :undecidedd

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2007ko Maiatzaren 20a, 21:28:23
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2007ko Maiatzaren 20a, 20:22:40

Errealak Osasunaren aurka oso zaila dauka. Bi potro erakusten baditu agian Racing-en aurka irabaz dezake, gaur bezala Celtaren kontra.


  :undecidedd
Zer da hau?? Pikaute?? :bleh

Dena den Osasunak ez dau faborerik itxeko moduan ondion, nahiz ta arriskutik kanpo egon ez da Errealan kontra itxi biher
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Joder, zelako perkala Donostiko pixuan... Celtako bat eta Athletic-eko bi :xD

Celtakoak kriston moskeoa dauka gainean, ta Athletic-ekoak oso pesimista daude ::Vudu
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

barraplaust

Atletikekoak pesimista??? Ezta harritzekoa, jada nastic baino zuzenago doaz bigarren mailara  :lol
Ikusitakoak ikusita, eta asko sentitzen dut euskal talde bat bigarren mailara doalako, baina atletikek eztio mailara eutsiko. Eta, horrek zer esan nahi du?? Ba ERREALA salbatuko dala, ga?ea moralez gainezka gabiltza :vueltasss Gainera atletiki fabore egingo dio urte pare bat 2. mailan pasatzeak (errespetu osoarekin), honela umiltasun pixka bat hartzeko! :xD
Soilik herriak salba dezake herria.

orionatk

Flipaute zaudete!! Jajajaa! Athletic ez da joango bigarren mailara  :starwars

jonnydbz

Hori hori!! Holako pikiak pila bat gustetan jata!! :lol

Pixuen danak dabitz marmarka, ta Errealan kontra pestiak botaten :kexa

Gainera Teledonostiko Tito ikusi dogu apur baten ta ya hasi diez futbolaz diskutiruten, ta nik barre baten telebista ikusten nauen bitxartian :tv_happy

Nire ustez Athletic - Levante partiduan dana erabakiko da, jijijiji...

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

darko

Hoi dek hitzeittea barraplaust!

Ikusiko dugu zer gertatzen den, baina objetiboki ikusita Reala goraka dator :egiptooo eta Athletic-ek ez du inolako itxaropenik ematen :whistling. Ai ai ai... Hala ere, egutegia ikusita denetan okerren Levante dago. Etxean Valentzia (aurkari zaila eta gainera Levanteren etsai xamarra), kanpoan Racing eta Athletic. Sadarreko Osasuna-Real partidua ere garrantzitsua, afizioa Realari irabazten uzteko desiatzen dago baina Zigandak argi esan du, berdinketa bat emango dizuegu eta irabaziko baduzue ez da guk utzita izango :ext_hump.

Athletic-Levanten galtzen duenak datorren urtean eguerdiko hamabietan jokatuko duela iruditzen zait... :starwars
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

getxoztarra

Onek ratxak bakarrik dira, askotan espejismo ratxak. 36.jardunaldia amaitu ondoren dana oso desberdin ikusiko da. Osasunak errealari irabaziko dau, Levantek Racingen kontra galdu, Celtak eta Betisek enpatako dabe eta Athletikek errez irabaziko dau Mallorcari.

Aju

Por lo pronto atzo Kirolez Kirolen hor ibili zen Asier Aranguren Realeko ultra esaten ondo dagoela zorrak kitatzea  :kexa Ziganda hori esatera behartu zuen taldeak, ya zeozergatik izango da.

Kieras o no... Realak 36 puntu. Athleticek ikusita Zaragozaren kontra zer egin zuen, Mallorcari irabazteko arazorik ez luke izan behar. Gero beste gauza bat da Villarrealena, uefa jokatzen duela ta ??

Arsenicum


Hurrengo partiduak:

        36.J                                  37.J                                       38.J                                                           
Athletic - Mallorca                Atletico - Celta                     Athletic - Levante
Celta - Betis                        Betis - Osasuna                    Celta - Getafe
Osasuna - R. Sociedad          R. Sociedad - Racing              Valencia - R. Sociedad
Racing - Levante                 Villarreal - Athletic                  Nastic - Barcelona
                                        Levante - Valencia                  Racing - Betis

Nastic-en Kalendarioa kendu in dot ze 2.rren mailan dau matematikoki ta ya ez deu ardure.
36. J

Athletic 2-0 Mallorca (Ballesteros sudur barik, Urzaizen ukabilkada bategaitik.)
Celta 1-3 Betis (Betis salbatuta, eta Celta bigarren mailan).
Osasuna 0-2 Real (Zigandak presioa sartzen badeu 1-2 ba?a beti Errealak irabazi).
Racing 2-0 Levante


37. J

Atletico 4-0 celta
Betis 2-2 Osasuna
Real 2-2 Racing
Villareal 2-0 Athletic
Levante 2-0 Valencia (Valenciak ezingo deu 2.rren geratu ligan eta itxiko dotzo irabazten)

38. J

Nastic eta Celta bigarren mailan jolastuten hasi ba?o lehenau.
Betis eta Osasuna salbatuta hasi ba?o lehenau.
Valencia 3-2 Erreala (Honegaz Athletic salbatzen da eta erreala bajatu).
Athletic 1-1 Levante

14 Betis
15 Osasuna
16  Levante 40
17  Athletic 38
18  Erreala 37
19  Celta 30
20  Nastic x


Euskadi Irratiarako Sms-an jarri  Osasuna 16, Athletic 17, Erreala 18 ta asmatuko dozue.


Geuk egin ezean, gureak egin dau.

barraplaust

Puffff! Akats nabarmen bi ikuste ditut nik hor...
1.- Valentziak azkenaurreko jardunaldian 2. postua galdua badu, zuk uste azken jardunaldian serioski jokatuko duela errealari irabazteko, ezertxo ere jokoan izan gabe? Edo ez dute hori egiten, edo bestela atletikek bere diru-poltsak astindu eta valentzia (edo epailea :xD) erosia du.
2.- Nik atletic ez dut Mallorcari irabazteko bezain ongi ikusten, egia izan daiteke aurreko astean amaiera arte borrokatu zutela, baina mallorca gehiago izango da. :yahoo

Ondorioa, norbaitek euskadi irratian irabazi nahi badu, apustuak honakoa izan behar luke: Osasuna=15.                                               
                                                                                                                       Erreala=16.
                                                                                                                       Atletic=18. (nahiago nuke postu horretan Levante kokatu baina...) Ea ba nork asmatzen duen! :lol
Soilik herriak salba dezake herria.

barraplaust

Berriatik harturiko testua:
Aduriz

Aldatu egin da aurten. Ez da iazko eta aurreko urteetako jokalari bera. Golak sartzen jarraitzen du, baina bere jarrera ez zait gustatzen. Harrotu egin dela iruditzen zait. Umiltasuna galdu du. Aurkariekin alferrikako borroketan sartzen da, eta behin baino gehiagotan kaleratu dute horregatik. Indar handia dauka, baina gaizki bideratzen duelakoan nago. Nire iritzia besterik ez da, eta agian erratuta egongo naiz, baina Adurizek hausnarketa sakona egin beharko luke. Aurten arte bezala, senti dadila futbolari on eta umila, eta ez futbolari aparta eta harroxkoa.


Zelako arrazoia duen Aitor Manterolak, oso harrrosko dabil Aduriz aurten, agian bigarren mailan pasako zaizkio handiuste horiek... :bleh
Soilik herriak salba dezake herria.

Arsenicum

 Epaileak ez duz erosiko ze kabroi horrek esko eskatuten deurie. Bai Athetic eta bai Errealari puntu asko kendu dotziez urte osoan zehar. Valentziari ez dot uste ordainduko dakonik, Rancing-eri igual bai.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Valentzia Levanten aurka itxi ingo dala?? jajaja, horrein artian pikia daukie ta... ni de palo. Zorte apur batekin Levante azken jardunaldixan segundara fango da :lol
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

#29
Valenciak ahal izan ezkero, ordaindu egingo ban Levante bajatzeko, a muerte dabiltza biak.

Aipamenaren egilea: barraplaust  Noiz: 2007ko Maiatzaren 22a, 18:02:59
Nik atletic ez dut Mallorcari irabazteko bezain ongi ikusten, egia izan daiteke aurreko astean amaiera arte borrokatu zutela, baina mallorca gehiago izango da. :yahoo

Vamos, ke Liga orain hasten da ta 0 punturekin amaituko zuela uste duzula  :xD Igual atzetik erremontada itzela egiten dabilelako izango da, ba?a Reala ere kanpotik desastre ikusten da, Osasuna ez baleuka hurrengo areriotzat, askoz lasaiago nengoke  :lol Desde luego kriston putada litzake erremontada hori eginda ez salbatzea.

Klaseko batek Yeste Realerako ondo legokeela...  :xD joder, dignidaderik ere ez daukazue  :xD :xD :xD Edozer esaten diozue eta Anoetan  :xD :xD :xD Min asko egingo lidake, ba?a egia esan behar bada, Javi Martinez kentzeak bai izorratu behar duela. Eta Orbaiz. Ba?a esan didate Elustondorekin oso konforme zaudetela

EDIT: Joder, bi bider ahaztu zait hau komentatzea
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2007ko Maiatzaren 21a, 23:15:43
Joder, zelako perkala Donostiko pixuan... Celtako bat eta Athletic-eko bi :xD

Celtakoak kriston moskeoa dauka gainean, ta Athletic-ekoak oso pesimista daude ::Vudu
Morboso!  :kexa :lol :lol :lol