Zein geratuko da primeran?

Sortzailea Aju, 2007ko Maiatzaren 16a, 21:25:00

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

 :xD :xD

Futbolagatxik jendia de kapa ka?da ikustia barre gura emoten dusta :lol
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Lehen Diario Vascon irakurri dut Osasunako zaleak Realaren alde daudela eta animatu egingo dutela  :dead Ba?a bazekarren baita ere Realak errazenean daukanean beti kagatzeko ohitura daukala, hori ere zeozer da, ba?a besteak erraz jarrita...

Kakatan nago ya ? ?

Gainera Casas rekuperatuta omen dago, en fin, Casas, Murillo eta Sarriegi  :dead Mallorcakoak enteratu dira nonbait Casas rekuperatu dela eta gaur entrenamenduan golfean ibili dira  :lol :lol :lol Dabiltzala bai golfean, ta datozela lasai jokatzen

jonnydbz

Bai, arratsaldean esan didate Indar Gorrikoek lehen aldiz ez diotela Osasunari animatuko. Eta beste gauzatxo bat ere, Athletic-ek primak emango dizkiela Osasunako jokalariei irabazi ezkero.

Giroa pil-pilean jarri behar da :lol
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum

 Nire ustez athleticek ez deu beste zelai batzutara begiratu behar. Mallorcan aurka galduten badeu, bigarren mailan dau. Nik holan ikusten dot behintzat.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Primena egia da?? Dios, neuk ere dirua utzi behar dut ba. Joder, irabaztera irten daitezen primekin hasi beharra ere... Ikusi Depor, ez du ezer jokatzen duela bi jornadatik eta inoiz baino hobeto dabil

jonnydbz

Primena ez dakit egia den, baina kiroletan oso informatua dagoen batek esan dit. Agian pikea igotzeko izan daiteke :xD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

barraplaust

Asteburu honetarako nire kiniela, ea asmatzen dudan... :xD

Osasuna  1-2   Erreala 
Athletic   2-3   Mallorca
Atzo entzun nuen Saviok kolpea jaso zuela bizkarrean eta arratsaldean egin behar ziotela erresonantzia magnetikoa, baten batek aditu al du zeozer horren inguruan? Savio gabe erasoa nahiko burugabe geratuko zaigu... :embarrassedd
Soilik herriak salba dezake herria.

jonnydbz

Ba Saviok jolasten ez badu, erreal zaleok jai duzue :whistling

:lol :lol
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

getxoztarra

Osasuna 2-0 Erreala
Athletic 2-1 Mallorca

Aju

#39
Egunkari bat irakurtzen egon naiz ta Nafarroako presidente PProak Osasunak irabaztea nahi duela dakar, Athletic mantentzeko, eta Realak beste bi partiduak irabaz ditzala esan du... PPro batek ere buru gehiago dauka??  :xD :xD

Anaiak esan dit bestean irakurri zuela Deporrek hiru talderen partetik hartu zituela primak San Mameserako...  :whistling Nik Celta, Real ta Levante uste dut, ba?a Lopera ezagututa... Nork daki. GU be maletinakin hasi behar gara.

Saviok jokatzen ez badu, jokalariei esan egin behar zaie zein den euren porteria  :whistling Igual komentario txarra da azken hau, ikusita Athleticen 7 propiak  :xD :xD :xD :xD :xD Guapo dago, utzi egingo dut  :xD :xD :xD

Ziganda behintzat a muerte joango da, bere renobazioa zertifikatzeko eta Athletici mesedea egiteko, ba?a klaro, berak ez du jokatzen.

TeleBilbaon astelehenetan egoten den programan ya hor dabiltza maletinak egotea eskatzen  :xD Mensaje baten esaten zen Ustaritzek ez duela jokatzen Lezamako proba batzutan positibo eman duelako nandrolonan, joder, Lezamako anbientadorak nandrolonaz egiten dira edo zer?! Agian bilbon ikasten duen realekoren baten bola bat da, horrelakoak ere egoten dira, ba?a desde luego horrek gauza asko azaltzen ditu.

jonnydbz

Gaur Cuatroko kiroletan ikusi dut nola osasunzaleak nahiago duten Erreala mantentzea: "Prefiero ke baje el Athletic", "Los bisitas a Donosti son inkre?bles, no komo a Bilbo",... eta horrelakoak esaten :xD

Saviok fijo jolasten duela, txorradilla batengatxik ez da atzera botako, gutxiau ikusitxa nola dauen Erreala.

Etzi ikusikou zer pasetan dan, subidoiak eta bajoiak ikusikoitxut fijo :lol :lol
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

#41
Prakak bajatu behar ditut, bai gustora ere (ez pentsa txarto  :lol), eta barkamena eskatu Osasunari, mesfidatia izatearren  :embarrassedd Hori da profesionala izatea, zaleena ya beste rollo bat da; marcatik kopiatuta

"min. 59'
Algunos aficionados de Osasuna piden a Ricardo que se deje el gol. Lamentable comportamiento, muy lejano de la deportividad que se exige a cualquier amante del deporte."  :xD

Beno, maletina egon den ez dakit, ba?a eskerrak eman behar zaizkiola Osasunari bai, hori badakit.

Komentatzen egon nintzen atzo arsenicumekin Misosevicen komentarioak, ondo egongo zala taldean horrela pentsatzen duen jende gehiago balego. Ba entre ke Milosevic, Fla?o ta bere moduan denbora pilla jokatu gabe egon den jendea eta Zigandari eskerrak, ya Athleticentzat panorama asko aldatu da.

jonnydbz

Athletic zaleak lasaiago bizi zaitezkete, salbazioa ia eskutan duzue ta.

Gaur pixuan subidoiakin egongo diez, jajaja. Ta Erreal zaleak mirari bat itxaroten egongo dira.

:xD :lol
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Bai, huevos!  :lol :lol

Datorren astean Villarrealen galtzea tokatzen dala! 3 punto jateko aukera bai Realak bai (joder...) Celtak. Azken minutuan penalti puta horrek aber konsekuentzirik ez dakarren, por lo pronto 4 puntora jarri da... Joder, Betisekin berdinduta gagoz, bai, ba?a beste hildako bat resucita da  :weirdsmiley

jonnydbz

Joder, zu bai zu pesimista... Athletic ez salatzeko mirari bat biher da!!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa