Sakura, Kartak Zakura - Kadokyaputa Sakura (70/70) [MEGA|1080p] [ONLINE]

Sortzailea Taichisan, 2007ko Maiatzaren 19a, 01:37:11

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Euskadiman

filetolink era igota zeuden atalak neuk igo nituen eta beraz neuk berrigoko ditut orain denbora baitaukat 4shared en bitartez. orain hasiko naiz igotzen

zumarra

Atrebentzia ez bada, ez duzu izango oraintxe eskura ez dagoen serie bat igotzeko, ezta?. Esan nahi dut, Sakura eskura dagoela oraingoz MF-n eta beste 53 falta dira igotzeko nire kontua blokeatu delako.

Zeintzuk dauden eskura eta zeintzuk ez, posible da begiratu hemen:

http://marrazkiak.99k.org

Euskadiman

ba begiratzen egon naiz eta nik nire ordenagaiuan ditudan telesailetatik berrigota ez dagoen bakarra avatar azken aire maisua da (taichisanen postean begiratu dut eta linkak erorita daude), nahi izanez gero hori igo dezaket.

zumarra

Ba, oso ondo. 200 mb-tik beherakoak badira, 2shared-en oso ondo daude. Bestela 4shared. Kontua da igotzea.

Eskerrik asko.

Euskadiman

atal guztiak erorita daude. ez?? neuk igoko dut 4shared bidez 43 atalararte, zegoen guztia. gero beste batek igo dezala falta dena eta neuk jaitsiko dut gordeta izateko. zer iruditzen plana??

zumarra

Oso ona!!!

Hala ere, Avatar-ekin ez bezala, hobe 7zip-ekin konprimitzen batiduzu ("sin compresiĆ³n" jarrita) .avi ez ikusteko, badaezpada ere....


zumarra



Euskadiman

barka baina igotako 12 atalak kendu egin ditut. arrazoia, oso sinplea, izena kamuflatzea ahaztu egin zait eta 4shared koak konturatu aurretik ezabatu egin ditut. orain ari naiz berrigotzen (izenak kamuflatuta noski eta 7zip ean konprimituta) 3h barru lehenengo seiak berrigota egongo dira. barkatu nire arreta falta

zumarra

Ez horixe; lanean ari denari beti eskerrak eman behar zaizkio; ez dago ezer barkatzerik. Eutsi!




zumarra