Sakura, Kartak Zakura - Kadokyaputa Sakura (70/70) [MEGA|1080p] [ONLINE]

Sortzailea Taichisan, 2007ko Maiatzaren 19a, 01:37:11

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Neodern

#165
 :vueltasss

Bai!!! :D:D:D Pilo pozten naiz jadanik Sakurarekikoa egin delako ^_^. Beraurekin hasi zenetik berorren atzetik joan naiz, baita epe oso luzeak berririk gabe  :sad:, baina osorik dagoela ikustea...  :vueltasss

Milesker, Taichisan!


:search: Ez dut 36. atalaren lotura ikusten :sad:

Spinel Sun

YUJUUUUUUUUU!!!!!! AZKENIIIIIIIIK!!!!!!! wooooohooooh!!!!! :) sakuraaaaa!!!!!!!! :) mileskeeer

shanks_op

orain sakuraren ordez zer igoko duzu?
one piece, conan edo doremi?
pepito tolejo ataca de nuevo!!!! EITB no tokes los cojones espa?ol!!

Taichisan

Aipamenaren egilea: shanks_op  Noiz: 2008ko Abenduaren 26a, 11:29:02
orain sakuraren ordez zer igoko duzu?
one piece, conan edo doremi?

One Piece Ajuren ardura da, naiz ta nik audioak pasa beharXD

Dena den orain ezta conan ezta Doremi ere, ez naz ointxe berton telesail oso luzeekin jarriko baizik eta telesail motzekin, esan dut pixkat gorago, WHO DORTOREArekin jarriko naizela orain bere lehen denboraldia 13 atal dira eta. Geroxeago baita ere ripeatzen ditudan hainbat telesail igotzen jungo naiz pixkana pixkana, x-taldea eboluzioa, moby dick eta mighty Mighthor, Gudakatu, Krokodilo ehiztaria, Jatearen Egiak..... materiala dexente dinat bamosXD Dena den Badakizue telesailak amaitzen ez direnerarte ez naizela releaserekin hasten, DR WHO exzepzio bat da zeren 3 pertsona gauz grabetan ta ezinezkoa da atalik galtzea.

AIO!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Spinel Sun

Ez dakit zergatik 48. kapitulua ezin det deskargatu :

kenshin

waaaaaaaaaaaaa!! baina... 36.kapitulua ez dago TT____TT oraintxe konturatu naiz... dvda grabatzerako orduan.. XDDD n fin.. ahal baduzu.. igo mesedez!!

Spinel Sun


Spinel Sun

Deskargatzen 66. kapituluaren bigarren partea!!! mileskerrr

Taichisan

Aipamenaren egilea: Spinel Sun  Noiz: 2008ko Abenduaren 30a, 01:53:24
Deskargatzen 66. kapituluaren bigarren partea!!! mileskerrr

66 Atala osorik jaistea gomendatzen dizut zeren recompresio berria egin dut bada ez bada, ia gaurkorako falta direzan 2 atalok igotzen ditudan, aio!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Spinel Sun


Taichisan

Azkenean danak igota esan nuen epeanXD azken egunean baino hobe hau ezer ez baino ezta?
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Spinel Sun

YUJU!!!! SAKURA, KARTAK ZAKURA!!! DAN DANAAAAAA NIRETZAAAAT OH YEAAAH!!! MILESKER taichisan danagatik!!!

txui

Honela gustoa emoten deu

Egun batetik bestera USD-rekin Sakura osorik zakuan!!!



Eskerrik asko!

baronluigi

Galdera bat, 50 ataletik aurrera dagoen opening-a ez al zen euskeratu?

Taichisan

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2009ko Maiatzaren 07a, 13:22:24
Galdera bat, 50 ataletik aurrera dagoen opening-a ez al zen euskeratu?
Ez . inoiz ez da euskaratu, etbk uste zuela diru galera itzela zela 2. abestia ahin gutxi irautea, gauza berdina gertatu zen azken endingarekin ere. Bestela ere DBGTren kasua dakogu,...ending guztiak HITORIJANAI abestia jarriz nahiz ta 4 ending ezberdin izan....
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!