Dragoi Bola [MG/SF/LIB] [153/153] [Xvid][480p]

Sortzailea orionatk, 2007ko Ekainaren 09a, 18:55:07

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Jaisten  :vueltasss

Ez kezkatu One Piecetaz, gehiago jarri nahi badituzu, jarri  :xD

jonnydbz

Benga festa :vueltasss. Jajaja, azken aldian gauza pila dago jeisteko, eta oraindik datozenak. Mila esker berri hauengatik :thumbsup
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

barraplaust

Mila esker, astotxoa lan eta lan ari da! :yahoo
Soilik herriak salba dezake herria.

jonnydbz

#63
Ortirala heldu da eta jaisten jarri ditut azken 3 atalak, eta jarri bezain pronto jaisten hasi da, primeran :thumbsup

edit: mekabenzotz, jada hirurak jaitsita!!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

orionatk


MikelEiza

Jaisten jarri berri ditut.

Eskerrik asko :thumbsup.


Aju


barraplaust

Mila esker! Jaisten jarrita...  :thumbsup
Soilik herriak salba dezake herria.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

orionatk

Beste lau jarrita, eta bigarren dvd-a graba daiteke.

barraplaust

Pufffff.... :xD :xD Eskerrik asko! :pla
Soilik herriak salba dezake herria.

jonnydbz

Hau martxa!!! Mila esker!!! :vueltasss
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Jodo, orrela segitzen badozu Orionatk, laster nik muntatu nituen atalok amaituko dituzu(8 geratzen zaizkizu nireak taXD), asike suposatzen dot 48.ataletik aurrera gauzak mantxoago jungo direla ,ezta?
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

orionatk

Ba ez pentsa, ez dakit zergatik zuk pasa zenizkidanak ez daude sinkronizatuta, eta berriro egin behar izan ditut guztiak... asike erritmoa mantenduko dut  :thumbsup

Taichisan

Aipamenaren egilea: orionatk  Noiz: 2007ko Azaroaren 12a, 14:23:39
Ba ez pentsa, ez dakit zergatik zuk pasa zenizkidanak ez daude sinkronizatuta, eta berriro egin behar izan ditut guztiak... asike erritmoa mantenduko dut  :thumbsup
sinkronizatutak bai daude, beste gauza bat da opening ta endinga jarri izana, dena den rawak ezberdinak direnez gero baliteke horregatik izatea
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!