Dragoi Bola [MG/SF/LIB] [153/153] [Xvid][480p]

Sortzailea orionatk, 2007ko Ekainaren 09a, 18:55:07

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

orionatk

Oso liatuta nabil azterketekin, baina saiatuko naiz iganderako baten bat muntatzen.

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Lo primero es lo primero. Ezizu azterketetan kagau atalak jartziarren, itxoingou bihar dana :thumbsup
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2007ko Ekainaren 15a, 21:50:00
Lo primero es lo primero. Ezizu azterketetan kagau atalak jartziarren, itxoingou bihar dana :thumbsup
LO SECUNDO! lehengo gure iraupenerako azterketak gainditzea da oinarrizkoena!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

orionatk

Pixka bat abandonatuta daukat hau, badakit...
Azterketak 29an amaitzen ditut, baina 2tik 9ra banoa oporretan. Tarte horretan batzuk muntatuko ditut, baina ez ditut konpartitzen jarriko, oporretan noan aste horretan ordenagailua amatatuta utziko dut eta, eta ez du merezi erdizka konpartituta geratzea.
Orduan... data moduan: uztailak 10ean hasiko naiz erregularki jartzen.  :cooll

MikelEiza

Aurreko postetan esan dizuten moduan, release honek baino garrantzia gehiago dute beste gauza batzuek. Gainera azterketak bukatu ostean oporretan joatea ondo merezia izango duzu. Ahal duzunean jarri eta kitto.

Zorte on geratzen zaizkizun azterketekin :thumbsup.

jonnydbz

Uztailaren 10a egutegian markatu dut :vueltasss

Ea ondo egiten dituzun falta zaizkizun azterketak eta ondo pasa oporrak :thumbsup

:bye1
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

txiritsu

aupa.

Badauz hortik 87rainoko kapitukuluak jeizteko moduan. Badirudi hori egin duen tipoa "aitortxu" deitzen dela.
Nik uste, interesgarria izango litzatekeela elink hoiek hemen jartzea. Nolabait lan hori eginda dau. Tipoari nezu bat bidali diot emulez, ea hemendik pasatzen den, ta ondo deritson.

Zer deritsozue ??


jonnydbz

#23
Nik ez dut arazorik ikusten (eta ez dut uste inork izango duenik), baina pertsonalki, nik orionatk-renak jeitsiko ditut, ikustea besterik ez dago bion arteko aldea kalitaten aldetik. Hala ere talde externotan edo jarri beharko litzateke.

edit: portzierto, uztailaren 13an gaude, atalik jeisteko badago :whistling
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2007ko Ekainaren 24a, 05:35:27
Uztailaren 10a egutegian markatu dut :vueltasss

Ea ondo egiten dituzun falta zaizkizun azterketak eta ondo pasa oporrak :thumbsup

:bye1

:whistling
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

orionatk


jonnydbz

Hori dok!!!!!!!! :vueltasss Mila esker orionatk :thumbsup
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

MikelEiza

Nik ere jarri ditut jaisten.

Eskerrik asko :thumbsup!!!!

matxu

Kaixo, berria naiz, posibilitatea dago erderas eguitea?Ez dakit ondo euskeraz

orionatk

Erderazko release piloa dago hortik. Bilatu tomadivx.com-en adibidez eta aurkituko duzu.