BATMAN: MAMUAREN MOZORROA [SF] (1993)

Sortzailea Taichisan, 2007ko Ekainaren 18a, 23:22:12

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

2007ko Ekainaren 18a, 23:22:12 Azken aldaketa: 2014ko Urtarrilaren 06a, 00:38:20 burrundaie(e)k egina
BATMAN: MAMUAREN MOZORROA

SINOPSIA
Bantman animazioaren lehengo filmea

FITXA TEKNIKOA

Izenburu Originala: Batman: Mask of the phantasm
Produkzio Urtea:1993
Produktora: Warner Bros. Productions
Nazionalitatea: E.E.B.B.(Estatu Batuak)/Japonia
Emisioa Euskal Herrian: Etb1

PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

Gauzatzea: DVDrip/-Muntaia
Arduradunak: Taichisan
Iraupena: 76 Min ggb
Tamaina: 630 MB ggb
Bideoa: XviD 16:9
Audioa: Euskera
Hizkuntza: Euskera
Azpitituluak: Ez

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

GS

2009ko Ekainaren 30a, 12:29:18 #1 Azken aldaketa: 2009ko Uztailaren 13a, 20:48:05 GS(e)k egina
Mamuaren mozorroa deskargatu berri dut. 2007ko urtarrilak 21ean eman omen zuten telebistan eta ezin izan nuen ikusi. Mila esker!

Nik Emuletik jaitsi dut.

Pirikiturria

kIXO DENOI,

lOTURA EZ DOA !! :blink :blink

Taichisan

Aste hontan igotzen dizut momentu baten^^

Taichisan

Badaukazue prest megauploadetik jeisteko^^

Besterik behar baduzue eta expiratuta badago esaidazue ta berigoko dut.

P.D: orain hasi naiz irudi errealeko ia filme guztien berigoera, prioritaterik egotekotan esan. :silba:

zumarra

burrundaie

Godelet

Neu!  :pozik:

2S-n eta RS-n eskuragarri!  :omgomg:
G o d e l e t

zumarra

Jeitsi ditut bi bertsioak eta, lehenenengo aldiz, Jdownloader-ek ez du artxibo 7z bakar bat sortzen bukaeran. Orduan 7 artxibo 7z daude. Hauek deskonprimitzean (pasahitza behar da: ab) lehenengo zatiak .exe bat sortzen du eta beste guztiak .rar bihurtzen dira. Ez dut ulertzen.

burrundaie

Nire kasuan ia dena berdina duk, baina artxiboak ez dituk -rar bihurtzen. Hala ere, ezinezkoa gertatu zaidak pelikula deskonprimitzea!! :shock:

Godelet

Kaixo mutilok!
Ez dago misteriorik. Bai, horrela egin nuen. Zatizeko RAR erabili (97 Mb zatiak egiteko) eta SELF-EXTRACTING aukera. Suposatzen da horrela ez da beste programa bat beharrezkoa filma sortzeko. Eta gero 7z erabili nuen zati bakoitzarako.

:osopozik:
G o d e l e t

zumarra

Bale, nik Linux-etik ezin ditut .exe-ak erabili. Probatuko dut makina birtual batetik.

Baina azalpena falta da bertan. Guk, dexente moldatzen garela deskarga kontu hauetan, ez badugu asmatu, gutxiago dakienak gutxiago asmatuko du oraindik.

burrundaie

2012ko Urriaren 22a, 21:43:04 #12 Azken aldaketa: 2012ko Urriaren 22a, 22:06:45 burrundaie(e)k egina
Dagoeneko lortu diat, eskerrik asko Godelet!  Zumarra, segituan berrigoko diat hik jaitsi ahal izateko!! :txistu:

burrundaie

Prest! Hau ere 2Detik eskuragarri!! :pozik:

Godelet

Egia da Zumarra. Arrazoia duzu baina... Ez naiz jaio azalpen erraz bat sotzeko  :puppy2: Auzartzen zara?
Honen harira, zein izango da aukera egokiena 97 Mb-ko zatiak igotzeko?
G o d e l e t