IPa Ostentzeko Arazoak

Sortzailea StarKillerNFS, 2015ko Abuztuaren 21a, 00:07:02

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

StarKillerNFS

Aupa!

Normalean interneten nabilenean IPa ezkutatzeko eta kokapena aldatzeko programak erabiltzen ditut, hala nola T.O.R eta VPN delakoak, nire konexioak zifratu eta estatistiketatik ezkutatzeko, ez baitut gustuko nire konexioen log aztarnarik edo daturik geratzerik.

Arazoa:

Euskal-Encodingsen hasieran ez neukan arazorik, baina duela hainbat hilabetetik hona (lau edo) T.O.R. bidez sartzean "http://www.hostprotect.net" aktibatzen da eta galderak ondo erantzun arren ezinezkoa dut sartzea. Oso VPN geldoak erabili behar izaten ditut webgune honetan behar bezala nabigatzeko, gehienak blacklisted baitaude. Hori dela eta, batzuetan amore eman eta zuzenean konektatzen naiz.

Horregatik jakin nahi nuke ea portu (edo proxy) konkreturik duzuen halako konexioak jasotzeko, ala zuzenean ez duzuen halako konexiorik onartzen.

Eskerrik asko.

Aju

Nik dakidala hemen ez da ezer aldatu.

StarKillerNFS

Barkatu baina ez zait argi geratu...

orduan halako konexioak onartzen dira edo ez?

Eskerrik asko.

Aju

SPAMa blokeatzeko paketeak daude instalatuta. Igual horietako batek orain SPAM bezala identifikatzen du zuk erakusten duzun IPa?, ez dakit.

StarKillerNFS

Pentsatzen egon naiz, uste dut webguneak egiten duena honako hau dela:

                                                      /-->Ez---> Tor Server egiaztatu
       |--->Proxy egiaztapena-------
                                                      \-->Bai---> sarrera ukatu

                                                       /-->Ez---> DNSBL egiaztatu
        |--->Tor Server egiaztapena--
                                                       \-->Bai---> sarrera ukatu

                                                       /-->Ez---> erabiltzailea sar daiteke :festa:
        |--->DNSBL egiaztapena------
                                                       \-->Bai---> sarrera ukatu

Hau jakinda beste modu bat erabili beharko dut webgunean sartzeko :chaplin: