[FAN BIKOIZKETA]CONAN DETEKTIBEA (IRUDI ERREALA)take

Sortzailea Taichisan, 2007ko Uztailaren 30a, 23:10:45

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2007ko Uztailaren 31a, 16:35:20
PD: hobeto E2 TEAM ez???
Bai hobetoXD baino ez dakit nola jarri "2"-a zuk jarri dozun modunXD

Eskerrik asko guztioi zuen eritziengaitik^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Suposatzen dut ikusiko zenuela ya, baina badaezpada:

E[sup]2[/sup] TEAM

Botoitxo bat daukazu taulen ondoan, superindice eta subindiceetzat.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

717

Jo, mila esker. Ni bastante desentrenaturik nago, orain dela bi urte ez nuela ezer bikoizten, eta euskerazko nire lehen bikoizketa da.


Lasai, lasai... oraintxe bertan... fullmetalen zerbait hari gara prestatzen... jjeje :whistling
6.477 millones de personas. ?De verdad piensas que si cada uno de nosotros pondr?amos un poco de nuestra parte nada cambiar?a?


darko

Orain ikusi dut eta oso ondo daude bi ahotsak, benetan :thumbsup Gainera One Piece-eko openingaz geroztik asko hobetu duzu, Taichisan.

Orain konbentzitu ETB gehiago bikoizteko eta kobratu serieak edo bikoizteagatik XD
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

jonnydbz

Aipamenaren egilea: 0717  Noiz: 2007ko Uztailaren 31a, 21:51:00
Lasai, lasai... oraintxe bertan... fullmetalen zerbait hari gara prestatzen... jjeje :whistling
Horiiiiiiiii daaaaaaaaaaaa!!! :vueltasss
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa


Illidan

 :blink :blink :blink :blink :blink :blink :blink :blink :blink :blink :blink
ikusi dudanean bi gauzak harritu naute
bat conan detektibearen irudi errealezko filma egoteak eta bestea...nolatan zarete horren onak benetan bordatu egiten dituzue aizu

segi ful metalena ere itzel dago eta

717

6.477 millones de personas. ?De verdad piensas que si cada uno de nosotros pondr?amos un poco de nuestra parte nada cambiar?a?


Illidan


Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!