Kodea Lyoko- Code Lyoko (2003-2007) (97/97) [ONLINE]

Sortzailea Taichisan, 2007ko Abuztuaren 05a, 19:46:53

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

KODEA LYOKO  -  CODE LYOKO (2003)









Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: Frantzia
Generoa: Akzioa, Zi-Fi, Abentura
Urtea: 2003-2007
Denboraldiak: 4
Atal kopurua: 97+2 berezi
Zuzendaria: Thomas Romain (Creator), Tania Palumbo (Creator), Jérôme Mouscadet
Gidoia: Sophie Decroisette, Bruno Regeste, Laurent Turner, Bruno Merle, Jean-Rémi François, Thomas Romain, Frédéric Lenoir, Alain Serluppus, Françoise Charpiat, Karine Lollichon, Carlo De Boutiny, François Deon, Hervé Pérouze, Olivier Perouze
Musika: Serge Tavitian, Herman Martin
Sinopsia: Insituto bateko ikasle batzuk, Ulrich, Odd eta Yumi, institutoaren ondoan dagoen fabrika batean super-ordenagailu bat aurkitu eta sistemaren barruan dagoen Aelita ezagutzen dute. Laster konturatuko dira Franz Hopper, Aelitaren aita zenak sortu zuela ordenagailua, baita XANA ere, Lyoko mundu birtualaren sistema eragilea, hain zuen. XANAk kontzientzia hartu eta Aelitaren mundu birtuala zein mundu erreala erasotzen hasten da. Ikasleak, Aelitarekin batera izango dira XANA gelditzen saiatuko direnak.
Nota Filmaffinityn: 4,5




Bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 22min inguru
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 230MB inguru
Erresoluzioa: 640x480 - 4:3 (480p)
Kapitulu guztiak dituen karpetaren esteka (MEGA) [ONLINE]
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Aupa Taichisan, jar dezakezu kapturarik edo bestelako irudirik?? Eske ez dakit zer den ere ez...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

kenshin

Hello Taichisan!
Ontxe enterau naz Lyoko kodea zr den, eta kapituluak jeistera jun nazenean, jo... expiratuta.... emulen badaude?? :jack
jonnydbz, serie hau oso guapue da! bene benetan!

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Aipamenaren egilea: kenshin  Noiz: 2008ko Apirilaren 23a, 22:43:30
Hello Taichisan!
Ontxe enterau naz Lyoko kodea zr den, eta kapituluak jeistera jun nazenean, jo... expiratuta.... emulen badaude?? :jack
jonnydbz, serie hau oso guapue da! bene benetan!

Ba laster dvd-rip bertsioa egingo dut ta egia esan askoz gehiago merezi du dvdripa tbripa bainoXD, hori bai, dakizuenez emuletik banatuko ditut atalok, eta dena den emulean kompartiturik dago tb-ripen lehen denboraldi osoa nahibaduzu^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

kenshin

Zuk esaten baduzu dvd bertsioa hobea dela, ok, itxarongo dut, baina jeitsiko ditut pare bat kapitulu ikusteko ondo zertaz doien, sk...
Guapue dala esan dot, ze... oin dala 2 urte irlandan egon nintzan da etxeko umiek serie hori ikusten zabien egunero, jeej... eta... ez zauen ezer txarto! jajaj... baine,, ingelesez zauen ta ez nauen asko ulertze... jajaj  :big_explode

shanks_op

#7
  :;barri     :;barri :;barri :;barri     :starwars 
serie au la ostia da etbn ikusi dot baita clan tven ere beraz taichi ea dvdrip egiten duzun
edit:ezin baina ezin ditut temak zabaldu bakarrik responder  ;tximuzoro ;tximuzoro  :wacko
pepito tolejo ataca de nuevo!!!! EITB no tokes los cojones espa?ol!!

Aju

Aipamenaren egilea: shanks_op  Noiz: 2008ko Maiatzaren 24a, 09:32:02
  :;barri     :;barri :;barri :;barri     :starwars 
serie au la ostia da etbn ikusi dot baita clan tven ere beraz taichi ea dvdrip egiten duzun
edit:ezin baina ezin ditut temak zabaldu bakarrik responder  ;tximuzoro ;tximuzoro  :wacko
Ziur? Ze baimena behintzat emanda daukazu.

Taichisan

Kodea Lyoko berigoera hasiko dut aste honetan megauploadetik. Lehen denboraldia soilik igoko dut ez bait dut bigarrena oraindik ripeatuta. Zalantzarik baduzue galdetu.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

txapelzuri

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2009ko Uztailaren 23a, 13:10:11
Kodea Lyoko berigoera hasiko dut aste honetan megauploadetik. Lehen denboraldia soilik igoko dut ez bait dut bigarrena oraindik ripeatuta. Zalantzarik baduzue galdetu.

Eskerrik asko Taichisan!!
Ni neuk nahigo dut megauplodetik jaitsi.

Taichisan

Aspaldiko partez megauploaden hasi nbaz igotzen, hemen duzue lehen 2 atalak. Aio!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

20.atalerarte igota. biharko lehen denboraldi osoa megauploaden, aio!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Denboraldia osatuta, arazorik egon ezgero esaidazue, aio!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

txapelzuri

Aupa:

Arazo bat dago 17. atalarekin.
16. eta 17. atalen linkak batera omen daude eta 17. atalarena ezin da ikusi