TXIRRITA [SF/MG][52/52]

Sortzailea Arsenicum, 2007ko Abuztuaren 18a, 02:13:58

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

burrundaie

Momentuz jasota dauden 39 atalak MF-tik SF-era aldatuak. Oraingoan ez niotek izorratuko MF-ko babalasto hoiek!!! :threat:

zumarra

Berriak jasota  :pozik:

Hala ere, niri 40 ateratzen zaizkit  :ahozabal:

Arsenicum bizi al da? Denak MEGA-ra igo zituela esan zuen baina asteak dira falta direnak jarri ez dituela  :wow:

burrundaie

Bai, aurreratu egin nauk  :pozik: 41. gaur edo bihar goizean igoko diat (Txiki onaren bizia). Orain pelikula bat igotzen ari nauk (ETB-ek asteburu honetarako inposatu nahi digun film berrien gabezia erabatekoa arintze aldera, besterik ez bada). :evil:

burrundaie

Azkenean!!!!! Txirritaren atal guztiak berrigota!!!!!! :rock:

zumarra

Azkenean!!!!!!

Aupa zu!!!!!!

Ez dakidana da non dabilen Arsenicum. Denak MG-n zituela esan zuen baina asteak (hilabeteak esango nuke) pasa dira gutxi batzuk hemen jarri zituenetik. Espero dut ondo egotea.

zumarra

Serie hau nire moduan jarri dut berriz Mega-n. Falta zutenei opening-a eta izenbura jarri, inguruko zati beltzak kendu, audioa gutxi gora behera atal guztietan berdindu,
etab.
Bukatzean ohartu naiz batzuk ending-a badutela eta beste batzuk ez... denera ezin allegatu...  :giveup:

Ea zer iruditzen....

aritzbera

arratsalde on,
2. kapitulua megan deskargatu dut eta ez dit deskonprimitzen uzten "ab)" pasahitzarekin. Pasahitza hori da, ez? Eskerrikasko

Aju

Pasahitza "ab" da, parentesiaren itxiera hori testua parentesi barruan zihoalako da.

burrundaie

Megan pasahitza ab da, parentesi eta komatxorik gabe. Solidfilesen, berriz, ez dago pasahitzik.

zorrua

Kaixo,

DLC fitxeroa ezin da jeitxi. Berrize igotzerik bai?

Eskerrik asko.

Aju