Author Topic: Dragoi Bola Saga + Pelikulak [J-Downloader]  (Read 43678 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Ajubita

• Administratzailea
  • Erabiltzailea
Er: Dragoi Bola / Z / GT / Pelikulak [x264][MEGA]
« Reply #30 on: 2015ko Julyren 25a, 16:41:26 »
DBko 81. atala zuzenduta. Titulua, kortinilla eta hurrengo atalaren aurrerapena mututa zeuzkan. Jo, zenbat akats.

Offline Ajubita

• Administratzailea
  • Erabiltzailea
« Reply #31 on: 2015ko Augustren 09a, 20:50:57 »
Lehen mezua eguneratuta 87. atal berrituarekin, amaierako abestia euskaraz jarri beharrean japonieraz utzi nuen nahi gabe.

Offline Arsenicum

• Badator...
  • Administratzailea
  • Erabiltzailea
  • ...Negua!
« Reply #32 on: 2015ko Augustren 21a, 10:44:52 »
Dragoi Bola Z jaisten hasi naiz jdownloaderrarekin eta dlc horretatik irteten diren fitxategiek izena honela daukate: Bolak Zeta - [Euskal-Encodings] (1).

Zerbait egin daiteke? 1ren atzean 10,11,12...100,101 ordenatuko dira. Eta izenak ere Dragoi Bola Z - 001 - [Euskal-Encodings] izan beharko luke ezta?

Bestalde, bila ibili naiz disko gogorrean eta nik DBZko bertsio hau neukan Dragoi Bola Z - 001 - [Euskal-Encodings][1080p] 17 atal neuzkan. Lehenengo fitxategi horrek 795 MB dauzka. Zer gertatu zen bertsio horrekin? Hobe 17 horrek ezabatu eta bertsio hau deskargatzea ezta?

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Offline Ajubita

• Administratzailea
  • Erabiltzailea
« Reply #33 on: 2015ko Augustren 21a, 13:20:16 »
Dragoi Bola Z jaisten hasi naiz jdownloaderrarekin eta dlc horretatik irteten diren fitxategiek izena honela daukate: Bolak Zeta - [Euskal-Encodings] (1).

Zerbait egin daiteke? 1ren atzean 10,11,12...100,101 ordenatuko dira. Eta izenak ere Dragoi Bola Z - 001 - [Euskal-Encodings] izan beharko luke ezta?

Bestalde, bila ibili naiz disko gogorrean eta nik DBZko bertsio hau neukan Dragoi Bola Z - 001 - [Euskal-Encodings][1080p] 17 atal neuzkan. Lehenengo fitxategi horrek 795 MB dauzka. Zer gertatu zen bertsio horrekin? Hobe 17 horrek ezabatu eta bertsio hau deskargatzea ezta?
Aupa aspaldiko.

1080p-ko bideo horiek ezabatu ze EEBBtako bideoak ziren eta edizioa bertan behera geratu zen. Geratu release honexekin bakarrik.

Berrizendapenari buruz:

Fitxategiei izena aldatu banien Megarengatik izan zen, Copyrightdun zerbait dela ez identifikatzeko. Dena den ikusten dudanez berrizendapenarekin aukera txarra egin nuen.

Fitxategiei izenak lehengoratzeko "Advanced Renamer" izeneko programa erabiliko dugu, izenak blokean aldatzeko aukera eskaintzen baitu. Jaitsi hemendik. Trasteatzea gomendatzen dizuet etorkizun batean zeuek ere erabil dezazuen.

Modifikazioak fitxategi batean gordetzeko aukera ematen duenez, izenak lehengoratzeko pausoak fitxategi bitan gorde dizkizuet. Seriearen 291 atalen izenak modifikatzeko fitxategiaren esteka eta bideo gehigarrien (abestiak, estrak...) izenak lehengoratzeko fitxategiaren esteka
« Last Edit: 2015ko Augustren 21a, 13:23:25 by Ajubita »

Offline Ajubita

• Administratzailea
  • Erabiltzailea
« Reply #34 on: 2015ko Augustren 21a, 13:46:08 »
Lehen mezua eguneratuta serie osoko artxiboak berrizendatzeko pausoekin.

Offline Arsenicum

• Badator...
  • Administratzailea
  • Erabiltzailea
  • ...Negua!
« Reply #35 on: 2015ko Augustren 24a, 09:35:27 »
Eskerrikasko!

Nik deskargatzen doten abiaduran... banan banan egin ahal dotaz berrizendapenak.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Offline belatxow

• Erabiltzailea
  • *
« Reply #36 on: 2015ko Septemberren 01a, 22:02:47 »
Kaixo!!

Denbora luze batez foro hauek jarraitzen ibili naz, eta zuen lana, batez ere zuri ajubita, eskertzeko erregistratu naz.

Kriston lana egiten duzue guztiok eta segi horrela!! Eskerrikasko!!! :Olatu:

Offline Papot

• Erabiltzailea
  • *
« Reply #37 on: 2015ko Octoberren 27a, 12:35:03 »
Eguerdi on! Kontutxo bat aipatzea soilik, Dragoi Bola jaitsi dut eta 133.atala falta da. 153 atal beharrean 152 zeuden eta deigarria iruditu zait. Jakinarazten dizuet jakin dezazuen.

Bide batez zoriondu nahi zaituztet lanean zabiltzaten guztiak, sekulako lana egiten duzue eta txalotzekoa da, are gehiago dena euskaraz izanda. Mila esker!

Offline Ajubita

• Administratzailea
  • Erabiltzailea
« Reply #38 on: 2015ko Octoberren 27a, 15:13:16 »
Une honetan ez dit DLCa jaisten uzten momentuko akatsen bat edo dagoelako, baina Megako kontuan behintzat 133.a badago. Jakin beharko litzateke ea DLCan ez nuen sartu ala zure akatsen bat ote den.

Offline Papot

• Erabiltzailea
  • *
« Reply #39 on: 2015ko Octoberren 28a, 09:43:55 »
Une honetan ez dit DLCa jaisten uzten momentuko akatsen bat edo dagoelako, baina Megako kontuan behintzat 133.a badago. Jakin beharko litzateke ea DLCan ez nuen sartu ala zure akatsen bat ote den.

Milesker Ajubita, arrazoi duzu eta akatsa nirea zen, ez dakit nola baina DLCa jaistean gero ez zitzaidan kapitulua ageri. DBZ jaistean ere berdina gertatu zaidala konturatu naiz, 5 kapitulu inguru falta zitzaizkidala baina era berean berriz DLC jaistean horiek bazeuden. Auskalo zergatik gertatzen zaidan hori.

Esandakoa, arazorik ez, dena primeran jeje. Barka gaizkiulertua ta eskerrik asko ;)

Offline baronluigi

• Moderatzaile Globala
  • Erabiltzailea
« Reply #40 on: 2015ko Novemberren 04a, 22:40:53 »
Jo Ajubita, nik benetan txapela kendu behar dut egin duzun lanaren aurrean. Benetan profesionala. Oraintxe bertan jaitsi berri dut Trunks-en etorkizunari buruzko atal berezia eta Manga Films-ek atera zuen bertsioa baino askoz hobeto ikusten da.

PD: Videolanekin atal honen kredituen ondoren saltotxo bat bezala nabaritzen dut, musika errepikatu egiten delarik. Hala ere, atala ondoren denez ez dut uste garrantzizkoa denik.

Offline Ajubita

• Administratzailea
  • Erabiltzailea
« Reply #41 on: 2015ko Novemberren 05a, 15:25:10 »
Jo Ajubita, nik benetan txapela kendu behar dut egin duzun lanaren aurrean. Benetan profesionala. Oraintxe bertan jaitsi berri dut Trunks-en etorkizunari buruzko atal berezia eta Manga Films-ek atera zuen bertsioa baino askoz hobeto ikusten da.

PD: Videolanekin atal honen kredituen ondoren saltotxo bat bezala nabaritzen dut, musika errepikatu egiten delarik. Hala ere, atala ondoren denez ez dut uste garrantzizkoa denik.
DVD japoniarrak zuzenean konprimitzea besterik ez dut egin. Selectak mania dauka dena filtratzeko, gero bideoko mugimenduak arraro utziz.

Begiratuko dut aipatutako akatsa.

Offline Ajubita

• Administratzailea
  • Erabiltzailea
« Reply #42 on: 2016ko Februaryren 07a, 23:29:44 »
54. atalaren bigarren bertsioa berrigota. Tituluak harridura ikur bat falta zuen. Ulertuko nuke inork jaitsiko ez balu bigarren bertsio hau :barre:

Offline Ajubita

• Administratzailea
  • Erabiltzailea
« Reply #43 on: 2016ko Februaryren 10a, 20:15:17 »
69. atalaren bertsio berria igota (v3). Bigarren bertsioa pixelatu egiten zen momentu batean...

Offline Ajubita

• Administratzailea
  • Erabiltzailea
« Reply #44 on: 2016ko Februaryren 26a, 21:05:36 »
Kaka zaharra. Aurrekoan 69. atalari bideo berria egin nionean tituluaren azpidatziak sartzea ahaztu zitzaidan. Berriro igota lehen mezuan.