Author Topic: Dragoi Bola Saga + Pelikulak [J-Downloader]  (Read 43780 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline jonnydbz

• Laguntzaileak
  • Erabiltzailea
  • **
Re: Dragoi Bola Saga + Pelikulak [J-Downloader]
« Reply #120 on: 2019ko Julyren 13a, 23:37:14 »
Oraintsu Brolyren azken pelikula ikusi dut. Zinean luze egin zitzaidan, baina orain berriz ikustean ez zait hainbesterako iruditu. Oso kalitate onean dago, eskerrik asko honengatik eta HDn berrigotako filmeengatik!
Gracias Opentrad, eta bete pozaren bizia eta zoriona itzuli egoteko.

Gracias Opentrad, por haber vuelto y llenarme la vida de alegr?a y felicidad.

Offline Ajubita

• Administratzailea
  • Erabiltzailea
« Reply #121 on: 2019ko Julyren 27a, 19:20:23 »
Lehen mezuko DBZren DLC artxiboa eguneratuta 24. atalaren bertsio berritu batekin.

Ez dakit zergatik baina 24. atalak arazoak zeuzkan DVD japoniarretan. Atalean zehar 6 bat aldiz koloreak "korrituta" bezala ikusten ziren.

Atalaren bertsio zuzendu bat aurkitu dut, eszena horietan puntualki DVD amerikarreko bideoa darabilena.

Offline Josu Etx

• Moderatzaile Globala
  • Erabiltzailea
  • Spoiler!
« Reply #122 on: 2019ko Julyren 28a, 20:53:51 »
Lehen mezuko DBZren DLC artxiboa eguneratuta 24. atalaren bertsio berritu batekin.

Ez dakit zergatik baina 24. atalak arazoak zeuzkan DVD japoniarretan. Atalean zehar 6 bat aldiz koloreak "korrituta" bezala ikusten ziren.

Atalaren bertsio zuzendu bat aurkitu dut, eszena horietan puntualki DVD amerikarreko bideoa darabilena.

Hori gaizki exporatzearen arazo bat da, elkargurutzatutako (interlaced) bideo bat progresiboa bezala tratatzeagatik dela dirudi.

Offline Ajubita

• Administratzailea
  • Erabiltzailea
« Reply #123 on: 2019ko Julyren 28a, 22:49:01 »

Hori gaizki exporatzearen arazo bat da, elkargurutzatutako (interlaced) bideo bat progresiboa bezala tratatzeagatik dela dirudi.
Ez dut uste. Oso momentu puntualetan da, eta koloreekin bakarrik gertatzen da, nahiz eta entrelazazioko marrak ikusi bertan. DVDa ekoiztean egindako hankasartzeren bat da.