Author Topic: Zumarraren marrazki bizidun txokoa  (Read 68410 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline zumarra

• Administratzailea
  • Erabiltzailea
  • Mint 17 MATE (GNU/Linux) Software librea erabili!
    • Telesailak eta pelikulak euskeraz
Er: Zumarraren marrazki bizidun txokoa
« Reply #405 on: 2014ko Decemberren 26a, 20:21:41 »
Egia!!! Nire web orrian ez nuen jarri bere momentuan eta falta zela pentsatu dut!!!!   :giveup: :giveup:

Konponduta. Hala ere, nire bertsioa ere, igotzen ari naizela, gehituko dut.

Offline burrundaie

• Administratzailea
  • Erabiltzailea
  • HELDUIOK/N HORRI, ADISKIDE!
« Reply #406 on: 2014ko Decemberren 26a, 20:26:06 »
Egia!!! Nire web orrian ez nuen jarri bere momentuan eta falta zela pentsatu dut!!!!   :giveup: :giveup:

Konponduta. Hala ere, nire bertsioa ere, igotzen ari naizela, gehituko dut.
Primeran lagun!

Offline burrundaie

• Administratzailea
  • Erabiltzailea
« Reply #407 on: 2014ko Decemberren 27a, 14:05:03 »
Hara zer aurkitu dudan interneten lardaskan: http://www.euskalkultura.com/euskara/albisteak/marrazki-bizidunak-eta-haurrentzako-pelikulak-doan-deskargatzeko-aukera-ematen-du-webgune-batek

Kontutan hartuta Eusko Jaurlaritzak lagundutako web orria dela, ez dago batere gaizki, ezta?

Offline Ajubita

• Administratzailea
  • Erabiltzailea
« Reply #408 on: 2014ko Decemberren 27a, 14:46:04 »

Offline zumarra

• Administratzailea
  • Erabiltzailea
  • Mint 17 MATE (GNU/Linux) Software librea erabili!
    • Telesailak eta pelikulak euskeraz
« Reply #409 on: 2014ko Decemberren 27a, 14:47:26 »
Ez, ondo dago. Hala ere, informazioa zaharkituta geratu da (web orria pixka bat berritu nuen) nahiz eta beheko aldean baleko helbidea jarri zuten.

Baina aipatzen duzun zentzu aldetik, esanguratsua da gure web orria kontutan hartu izana eta artikulu bat idatzi izana.  :pozik3:

Offline jonnydbz

• Laguntzaileak
  • Erabiltzailea
  • **
« Reply #410 on: 2014ko Decemberren 27a, 18:34:46 »
Hara zer aurkitu dudan interneten lardaskan: http://www.euskalkultura.com/euskara/albisteak/marrazki-bizidunak-eta-haurrentzako-pelikulak-doan-deskargatzeko-aukera-ematen-du-webgune-batek

Kontutan hartuta Eusko Jaurlaritzak lagundutako web orria dela, ez dago batere gaizki, ezta?
Beno, ziurrenik euskarazko edabidea izateagatik diru-laguntzak jasoko dituzte Gipuzkoa eta Bizkaiako Furu Aldundietatik eta Eusko Jaurlaritzatik. Horrek ez du esan nahi Eusko Jaurlaritzakoa denik edo eskurik sartzen duenik edukietan. Orduan SL horrek erabakitzen du zer jarri bere gunean.
Gracias Opentrad, eta bete pozaren bizia eta zoriona itzuli egoteko.

Gracias Opentrad, por haber vuelto y llenarme la vida de alegr?a y felicidad.

Offline burrundaie

• Administratzailea
  • Erabiltzailea
« Reply #411 on: 2014ko Decemberren 27a, 21:25:31 »

Beno, ziurrenik euskarazko edabidea izateagatik diru-laguntzak jasoko dituzte Gipuzkoa eta Bizkaiako Furu Aldundietatik eta Eusko Jaurlaritzatik. Horrek ez du esan nahi Eusko Jaurlaritzakoa denik edo eskurik sartzen duenik edukietan. Orduan SL horrek erabakitzen du zer jarri bere gunean.
Argi dago Eusko jaurlaritzaren aldizkaria ez dela. Baina kontutan hartzen badugu Euskalkultura.com euskal diasporaren buletin ofiziala dela, zuzendaria Joseba Etxarri dela (urte askotan Eusko Jaurlaritzaren aholkularia diaspora gaietarako, eta Eusko Jaurlaritzak berak argitaratutako hainbat libururen egilea) eta gure web orriak besteak beste diasporarentzat nolako onurak dakarzkien onartzen dela argi eta garbi, bada zerbait. Eusko Jaurlaritzaren argitalpena izan gabe ere (hala balitz gu goraipatzea ezinezkoa izango litzateke) edozein webgune ziztrin ere ez dela, alegia.
« Last Edit: 2014ko Decemberren 27a, 21:29:29 by burrundaie »

Offline jonnydbz

• Laguntzaileak
  • Erabiltzailea
  • **
« Reply #412 on: 2014ko Decemberren 27a, 23:17:43 »

Argi dago Eusko jaurlaritzaren aldizkaria ez dela. Baina kontutan hartzen badugu Euskalkultura.com euskal diasporaren buletin ofiziala dela, zuzendaria Joseba Etxarri dela (urte askotan Eusko Jaurlaritzaren aholkularia diaspora gaietarako, eta Eusko Jaurlaritzak berak argitaratutako hainbat libururen egilea) eta gure web orriak besteak beste diasporarentzat nolako onurak dakarzkien onartzen dela argi eta garbi, bada zerbait. Eusko Jaurlaritzaren argitalpena izan gabe ere (hala balitz gu goraipatzea ezinezkoa izango litzateke) edozein webgune ziztrin ere ez dela, alegia.
Horregatik diot, EJk ez du parterik hor.
Gracias Opentrad, eta bete pozaren bizia eta zoriona itzuli egoteko.

Gracias Opentrad, por haber vuelto y llenarme la vida de alegr?a y felicidad.

Offline Godelet

• Administratzailea
  • Erabiltzailea
  • Aldarri batekin deitzen nau heriotzak...
« Reply #413 on: 2014ko Decemberren 28a, 21:24:15 »
Ajubita,
Ni neu jarri ditut emotiikono berriak!  :xurga:
Pixkat... foroa berrizteko, besterik ez!
 :aingeru1:
« Last Edit: 2014ko Decemberren 29a, 07:40:23 by Godelet »
Godelet

Offline Ajubita

• Administratzailea
  • Erabiltzailea
« Reply #414 on: 2014ko Decemberren 29a, 00:03:14 »
Ajubita,
Ni neu jarri ditut emotiikono berriak!  :xurga:
Pixkat... foroa berrizteko, besterik ez!
 :aingeru1:
Ok. Hau ona da :free:
« Last Edit: 2014ko Decemberren 29a, 07:40:51 by Godelet »

Nick