Author Topic: Dragoi bola super (003/???)  (Read 4831 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Ajubita

• Administratzailea
  • Erabiltzailea
Re: Dragoi bola super (003/???)
« Reply #15 on: 2019ko Aprilren 19a, 11:46:31 »
Kaixo guztioi!
Dragoi Bola Super-en mangak euskarara itzultzean datzan proiektu hau bertan behera uztea erabaki dut, izugarrizko lana suposatzen du eta dirudienez ez du inolako interesik pizten, ondo izan!
Jarraitzera animatzen zaitut.

Gertatu zaizuna hemen askotan ikusi izan dugu: jendea oso motibatuta hasten da, ordu pila bat sartuz, eta gero jende gutxik jaisten duela ikustean desanimatu egiten dira. Feedback faltak min ematen du.

Nire aholkua egiten jarraitzea da, baina zure erritmora, ahal duzunean, esfortzurik suposatu gabe.

Offline JIREN

• Erabiltzailea
  • *
« Reply #16 on: 2019ko Aprilren 19a, 21:51:32 »
Kaixo Ajubita!
Eskertzen ditut zure hitzak, agian hori egingo dut, material hau euskararatzea interesgarria iruditzen zait.

Offline Ajubita

• Administratzailea
  • Erabiltzailea
« Reply #17 on: 2019ko Aprilren 19a, 22:44:25 »
Kaixo Ajubita!
Eskertzen ditut zure hitzak, agian hori egingo dut, material hau euskararatzea interesgarria iruditzen zait.
Hori da. Azken finean, pixkanaka-pixkanaka denborarekin zerbait handia osatzen joango zara.

Offline Josu Etx

• Moderatzaile Globala
  • Erabiltzailea
  • Spoiler!
« Reply #18 on: 2019ko Aprilren 20a, 10:46:41 »
Hori da, animo! Ni batzutan baita faltan botatzen dut erantzuna (azken aldian ez dabil jende gehiegi aktibo) baina jendeak niri gustatzen zaizkidan filmak (eta gazteleraz ikusi behar izan ditudan filmak) euskaraz eskuragai izatearekin eta noizean behin jasotzen ditudan erantzunekin pozten nahiz.
Zoritxarrez zuretzat ez nahiz oso komiki zalea baina seguru norbaiti ilusioa egingo diola.

Offline ezkoi2000

• Erabiltzailea
  • *
« Reply #19 on: 2019ko Juneren 05a, 21:17:48 »
Animo JIREN!!! Egiten ari zaren lana izugarria eta bikaina da.

Offline Josu Etx

• Moderatzaile Globala
  • Erabiltzailea
  • Spoiler!
« Reply #20 on: 2019ko Julyren 05a, 21:39:11 »
Proiektua martxan segitzen da??

Offline JIREN

• Erabiltzailea
  • *
« Reply #21 on: 2019ko Julyren 07a, 22:21:01 »
Kaixo! Ba badira hilabete batzuk ezer itzultzen ez dudala, baina datozen asteotan berriz ere ekiteko asmoa darabilt buruan...

Offline Josu Etx

• Moderatzaile Globala
  • Erabiltzailea
  • Spoiler!
« Reply #22 on: 2019ko Julyren 08a, 08:35:55 »
Kaixo! Ba badira hilabete batzuk ezer itzultzen ez dudala, baina datozen asteotan berriz ere ekiteko asmoa darabilt buruan...

:txalo1: :Olatu:

Offline ezkoi2000

• Erabiltzailea
  • *
« Reply #23 on: 2019ko Julyren 18a, 14:43:58 »
 :pozik2:

Offline Arsenicum

• Badator...
  • Administratzailea
  • Erabiltzailea
  • ...Negua!
« Reply #24 on: 2019ko Julyren 19a, 18:34:42 »

Kaixo Jiren, nik jarraitzera animatu nahi zaitut. Egia da, jendeak agian ez duela eskerrik ematen, baina ez zaitzala horrek desanimatu.
Onomatopeiak itzultzeko dokumentu bat aurkitu nuen, eta agian lagungarri izango zaizu. Eta zalantzaren bat izanez gero, proiektuen txokoan hari bat zabaldu eta bertan galdetu. https://tori.eus/link/TWpFeE5EVXpORFV4Tmc9OjpoYXNoOjowLjQ3OTYzNjAwIDE1NjM1NTM5NDU-
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Offline JIREN

• Erabiltzailea
  • *
« Reply #25 on: 2019ko Julyren 27a, 21:22:46 »

Kaixo Jiren, nik jarraitzera animatu nahi zaitut. Egia da, jendeak agian ez duela eskerrik ematen, baina ez zaitzala horrek desanimatu.
Onomatopeiak itzultzeko dokumentu bat aurkitu nuen, eta agian lagungarri izango zaizu. Eta zalantzaren bat izanez gero, proiektuen txokoan hari bat zabaldu eta bertan galdetu. https://tori.eus/link/TWpFeE5EVXpORFV4Tmc9OjpoYXNoOjowLjQ3OTYzNjAwIDE1NjM1NTM5NDU-

Kaixo Arsenicum!

Ondo etorriko zait bai onomatopeiak itzultzeko dokumentu hori! Berau jeisteko jarri duzun estekak ez du funtzionatzen, ea berriro jartzerik duzun! Eskerrik asko!

Offline Arsenicum

• Badator...
  • Administratzailea
  • Erabiltzailea
  • ...Negua!
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Offline JIREN

• Erabiltzailea
  • *

Offline JIREN

• Erabiltzailea
  • *
« Reply #28 on: 2019ko Novemberren 17a, 08:48:46 »
Ea orain: https://tori.eus/link/T0RneE9UVTROVFl5OjpoYXNoOjowLjA3ODUyNTAwIDE1NjQzMDQyNjg-/

Jeitsi nuen, baina orain ez dut aurkitzen! Igoko al zenuke berriz, Arsenicum?

Offline JIREN

• Erabiltzailea
  • *
« Reply #29 on: 2019ko Novemberren 17a, 11:41:22 »
Hilabete batzuk itzuli gabe eman ostean, 9.atala itzuli berri dut. Onomatopeiak euskararatzen saiatu naiz, egia esan ez naiz oso trebea onomatoiekin, ahal dudana egin dut! Eskertuko nuke norbaitek begiratu bat ematea, gaizki dagoena zuzentzen laguntzeko.

9. Goku Botamoren aurka.
https://6f35ef78-4947-441a-9290-3a6172f24fff.filesusr.com/ugd/8641b2_ca6745512b604c4da2a972a00b8c3eab.pdf

Nick