Bugs Bunny - Looney Tunes' Bugs Bunny (1941-1948) [26/167] [MG]

Sortzailea Artadi, 2014ko Irailaren 20a, 08:16:09

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Artadi

2014ko Irailaren 20a, 08:16:09 Azken aldaketa: 2021ko Otsailaren 27a, 12:00:13 Godelet(e)k egina
Looney Tunes' Bugs Bunny (1941 - 1948)

Telesailaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Marrazki Bizidunak
Urtea: 1941
Denboraldiak: 2
Atalak: 22
Zuzendaria: Friz Freleng, Chuck Jones
Gidoia: Michael Maltese, Rich Hogan, Tedd Pierce
Musika: Carl W. Stalling
Sinopsia: Bugs Bunnyren 1941 eta 1948 bitarteko film laburren seriea. Bugs Bunny Tex Averyk sortutako marrazki bizidunetako pertsonaia bat da, Looney Tunes eta Merrie Melodies telesailetan untxi zoro bat bezala agertzen dena, Leon Schlesingerrek Warner Brosentzat ekoitziak.

Bugsek, azkenean, beste nortasun bat garatu zuen, sarri txantxetan, arriskua zein larria zen edo hurbilekoa zen axola gabe, Groucho Marxengandik zuzenean datorrena. Bugsen esaldi ezagunenetako batzuk, "Jakina, konturatuko zinen honek gerra esan nahi duela!", jatorrian Grouchok antzara zopan esana izan zen. Oso izaera isekaria du, pertsonen autoritateari aurre egiten diona, dela parke-zaindari batena, dela polizia batena. Besteak zein adimentsuak ez diren ohartaraziz. Nortasun desafiatzailea du, baita antisoziala ere.

Bugs Bunnyk azenarioekiko duen grina, komunikabide estatubatuarren arabera, bere sortzaileak elikagai hau maite zuelako da, baina flatulentzia garrantzitsuekin digestio-intolerantzia eragiten ziolako.

Nota IMDBn: 7,5

Bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 22 min.
Pisua (atal bakoitzeko): 230 MB
Erresoluzioa: 640x460
Adina Egokia: 8+ urte
Lehen Denboraldiko Esteka (MEGA)

burrundaie

Godelet

Eskerrik asko!
Jaisteeeeeeeeeeeeen!  :txistu:
G o d e l e t

zumarra

Esandakoa.... ESKERRIK ASKO!!
:osopozik: :osopozik: :osopozik:

StarKillerNFS

Arsenicum

Nik Filmeetan hari bat zabaldu dut erorita daudenak jartzeko. Uste dut ideia ona izango litzatekeela, hari bana Animazio Telesail eta Animazio Filmetan Irekitzea:

http://www.euskal-encodings.com/smf/index.php?topic=5496.0

Eta Eskerrikasko StarKillerNFS errebisatzearren!
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

StarKillerNFS

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2017ko Abenduaren 26a, 17:01:10
Nik Filmeetan hari bat zabaldu dut erorita daudenak jartzeko. Uste dut ideia ona izango litzatekeela, hari bana Animazio Telesail eta Animazio Filmetan Irekitzea:

http://www.euskal-encodings.com/smf/index.php?topic=5496.0

Eta Eskerrikasko StarKillerNFS errebisatzearren!

ondo legoke egitea bai

Josu Etx

Godelet

G o d e l e t

Josu Etx