Keroro Sargentua udazkenean ETB-1en

Sortzailea Taichisan, 2007ko Abuztuaren 03a, 17:10:24

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aupa, gaur DEIA egunkaria erosi duzuen guztiok ikusiko zenuten telebistaren aldizkarian portadan, KERORO SARGENTUA animea etb1en hasiko dira emititzen irailaren ez dakigu zeinetan.

Anime hau izatez Cartoon Networken emititua izan da ta Norma comics ateratzen ditu mangak. Ez daki asko telesail honi buruz(eta ez nuen jakin nahi Domusic.en bikoiztuta bait dago gaztelaniaz, Erandioko bikoizketa etxe kaxkarrean, ta shin chan gaztelaniaz ikusi baduzue, benetan infumablea da ...)baino badirudi infantiloidea dela nonbait, hori bai, irakurri dudanez parre asko egiten duzu....

Baaaa bueno ,badirudi aurten Etbren politika pixkat aldatzen dagoela, behintzat hasi dira esaten zein berri emitituko duten aurten....Keroro Sargentua, Conan Detektibea, Galactik Football, Heroiak,....
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

orionatk

Nik ikusi dut kapitulu batenbat telebistan, gazteleraz. Ez da itzelezko seriea ere, baina barre batzuk botatzen dituzu.  :egiptooo

MikelEiza

Nik lehenengo atala bakarrik daukat ikusita eta ez zitzaidan izugarri gustatu baina ikusteko modukoa izan daiteke. Ez dakit zenbat atal diren guztira baina lehenengo 91 atalen dvdrip daude emulean. Ni prest nago hauek jaisten laguntzeko Sakurarekin egin dudan moduan.

Sherlock Holmes-en atal batzuk ere jadanik jaitsita dauzkat (beste gai batetan komentatu ziren dvdrip italiarrak), baina nahiko astiro doaz. Baten batek audioak baldin badauzka igo ditzala eta saiatuko naiz releasea egiten.

Ajubita

Taichisan, iazko udan ez zenuen esan Keroro bikoizten ari zirela?? Urtebete ba?o gehiago egon badira eman gabe, ya les vale