Conan Detektibea - Probak

Sortzailea Taichisan, 2010ko Apirilaren 19a, 16:37:17

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

2010ko Apirilaren 19a, 16:37:17 Azken aldaketa: 2010ko Abenduaren 27a, 16:28:56 Arsenicum(e)k egina
Aupa lagunok, probak egiten hasi naiz atalokin ta atal bat muntatu dut zuen iritziak jakiteko:

CONAN DETEKTIBEA PROBA

Ze deritzozue?
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Gauean jeitsiko dut eta emango dizut nire iritzia ikusten dudanean.
Gracias Opentrad, eta bete pozaren bizia eta zoriona itzuli egoteko.

Gracias Opentrad, por haber vuelto y llenarme la vida de alegr?a y felicidad.

Ajubita

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2010ko Apirilaren 19a, 17:44:07
Gauean jeitsiko dut eta emango dizut nire iritzia ikusten dudanean.
Nik bihar. Baneukan gogoa honen berri izateko :mf_dribble:

jonnydbz

Nik jaitsita daukat, baina windowseko partizioa izorratu zait, eta orain ganoraz formateatu ere ez dit uzten.............. Noizbait ikusiko dut.

Taichisan

Behintzat zuek biok ikusten badozuez ta eritzia emoten badidazue listo, zeren zuek zarete eta expertoenak jajaja

Ta bai Ajubita, neuk be banun gogoa honekin berriz hasteko, baino probetan nabil Blue Dragon amaitutakoan hasteko, 3 hilabete barru edo gutxi gora behera( orain lana ateratzen hari zait etaXD), ordun lasai ibiliko naiz honegaz^^, ze azken finean openingak estrukturatutak dauzkadanean badakizu, atalaren muntaia tontakeria dela.
Zuen iritziak itxarongo ditut, aio!

Ajubita

Perfekto dago :cool: Orain ikusi beharko da ea atal bakoitza hasierako zatia eta openingaren artean nola dagoen, ze atal bat baino gehiagotan Conan hizketan dago eta opening zaharraren musika entzuten da, baina beno, horrela izan behar du.

jonnydbz

Gaur arratsaldean ikusi dut atala. Oso ondo dago eginda. Zerbait komentatzekotan hasieran Conan hizketan dagoenean bera ahotsa ez da oso ondo entzuten opening-arengatik, baina suposatzen dut historiaren bat dagoela hor. Ajubitaren komentarioa ikusita esango nuke hobetzea oso zaila izango dela.

PD: Hala ere, serie hau ez dakit nik gustoko izango dudan.

Taichisan

Bai, egia da pixkat baxuago entzuten dala baino da zeren openingaren hasiera originala sartzen diodalako ta mixeatu euskararekin, gehiago igotzen badut soinua asko igertuko zanXD
Eskerrik asko!