Narutoren manga euskaraz

Sortzailea MikelEiza, 2008ko Uztailaren 27a, 14:34:15

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

MikelEiza

Atzo parrandan lagun batek kriston sorpresa eman zidannarutouchiha fansuba gazteleraz gain, euskaraz eta katalanez hasiko dela naruto ateratzen esan zidanean. Ba al daki forokoren batek bertsio honen inguruko zerbait, nortzuk ari diren lanean edo? web orrian hau bakarrik aurkitu dut:
AipatuY ahora la sorpresa que os anunciamos esta ma?ana con la salida del cap?tulo semanal en ingl?s. NarutoUchiha sacar? a partir de ahora semanalmente traducciones de Naruto en catal?n y euskera, idiomas cooficiales en Espa?a en sus respectivas comunidades. La versi?n en euskera ha sufrido un ligero retraso, pero esperamos poder colgarla pronto.

Dena dela, oso berri ona dela uste dut fansub batek bere releaseetara euskara gehitzea. Nik behintzat irakurriko dut.

jonnydbz

Baina ez da hasieratik ez?? Astekariko atala aterako dute euskeraz, eske hau jarraitzen ez dugunontzat... baina ondo dago euskaraz ateratzea, gero eta gehiago, ba hobeto!!

Baina fansub hau ze helbidetan dago??
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

MikelEiza

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Uztailaren 27a, 23:43:49
Baina ez da hasieratik ez?? Astekariko atala aterako dute euskeraz, eske hau jarraitzen ez dugunontzat...
Ez, ez dut uste hasieratik izango denik, 410. ataletik hasitako astekariak izango direla dirudi. Naruto egunean ez daramatenei berdin izango zaie, baina behintzat berri pozgarria da beste talde bat euskararekin ausartzen dela ikustea.

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Uztailaren 27a, 23:43:49
Baina fansub hau ze helbidetan dago??

http://www.narutouchiha.com/

meritamon

Kaxoooo
Duela dexente erregistratu nintzen ta ez dut uste inon posteatu dudanik Xd
ba hementxe haste bururatu zait, interesgarria da haria ta...
bueno narutouchiha fansub-a printzipioz duela 4 aste edo hasi behar zen naturo euskeratzen (astean ateratzen diren kapituluak soilik), kosta zitzaien hastea, baina lehen kapitulua (417a uste dut) aste honetan atera dute...itzultzailea ez dakit nor den...eta bueno...saiakera ondo zegoen, baina ez dago batere ondo. Neriel-ek ka?a pixkat eman dio...baina ez dirudi laguntzarik onartzen duenik...
Zer iruditzen??

baronluigi

Ba barka esatea baina...joder, a ze itzulpen txarra. Testu guztiak akatsez josiak, eta expresioak ere oker. Joder, nire euskera maila asko jeitsi dela egia da, baina manga hori itzultzen ari denarena...hori bai dela euskera txarra.

Hala ere, egindako ahalegina eskertu behar zaio, behintzat euskara bultzatzeko egin bahitu.

Aju

Aipamenaren egilea: meritamon  Noiz: 2008ko Irailaren 04a, 15:00:43
Kaxoooo
Duela dexente erregistratu nintzen ta ez dut uste inon posteatu dudanik Xd
ba hementxe haste bururatu zait, interesgarria da haria ta...
bueno narutouchiha fansub-a printzipioz duela 4 aste edo hasi behar zen naturo euskeratzen (astean ateratzen diren kapituluak soilik), kosta zitzaien hastea, baina lehen kapitulua (417a uste dut) aste honetan atera dute...itzultzailea ez dakit nor den...eta bueno...saiakera ondo zegoen, baina ez dago batere ondo. Neriel-ek ka?a pixkat eman dio...baina ez dirudi laguntzarik onartzen duenik...
Zer iruditzen??
Baaaa... eskertzekoa zen tipoaren ahalegina, eta ez dut esker txarrekoa izan nahi, baina esan egin behar da... begibistakoa da laguntza behar duela eta berehala, ze ostikada dexente ematen dizkio euskerari. Ezin du ulertu nola hain hankasartze handiak izanda ezetz esaten duen; nahiz eta euskera maila ona ez izan, norbera ere konturatu behar da...

jonnydbz

JAJAJA, barre eta dena egin dut "Itzulpen eta irudi" irakurri dudanean xD. Gero gaztelerazko harridura ikurrak sartzea gogorregia iruditu zait eta gero beste hankasartze handi batzuk ere badaude. Egia esan ez dago ondoegi ez (hau diot jakinda neuk ere ez dudala ondoegi idazten xD)

Aipamenaren egilea: meritamon  Noiz: 2008ko Irailaren 04a, 15:00:43
Neriel-ek ka?a pixkat eman dio...baina ez dirudi laguntzarik onartzen duenik...
Ez dakit non dagoen Nerielen kritika hau, baina irakurtzea gustatuko litzaidake (morboagatik bakarrik, jajaja), norbaitek esteka jarri dezake?? Eta laguntzarik ez dutela onartzen, ba bueno, zer egingo diogu, horrelako harrera izango du manga honek euskaldunon artean...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

darko

Lehen-lehenik esan behar da saiatzeagatik bakarrik eskerrak eman behar zaizkiola.

Baina ba al dakizue zer esaten zuen Enzo Ferrarik? "Egitea merezi duenak ondo egitea merezi du".
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik