Ren eta Stimpyren showa 1-4, 7-8, 11-12, 14/61 [E-Mule]

Sortzailea Aju, 2008ko Irailaren 11a, 17:21:38

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2009ko Otsailaren 15a, 16:59:18
Eskerrik asko, baina ez dakit ze arraio pasatzen ari den. DBZko azken extra jarri eta berehala jeitsi dit, eta atal hauetan pasibo bezala agertzen zinen. Extra jeitsi bezain pronto atal hauetatik desagertu zara, ez daukat azalpenik honetarako... :serie1_wall:
Ba oraingoan jarrita daude, ziur gainera XD

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju


jonnydbz

#63
Berriz ere desaparecido en combate... jajaja, emulerekin flipatzen nabil  :meparto:

edit: berriz ere bueltatu zara, hau bai dela katxondeoa xD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Azkenean jeitsi ditut eta konpartitzen ari naiz.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Beste atal bat seinale mierdagatik galduta, gaurkoa, 13.a

Aju

Beno, gaurkoa euskara eta ingelesa nahastuta eman dute, beraz, beste atal bat galtzen dena :smiley_1140: :smiley_1140: :smiley_1140: Bozgorailu batetik ingelesa entzuten dela esango nuke, eta bestetik euskara, baina monora pasatzean nahastuta ateratzen dira...

jonnydbz

Hori fijo konpon daitekeela, kanal bakoitzean hizkuntza bana badago, kanal hori ezabatzea posible izan behar du. Bestela kanal horretako dena isilarazi daiteke.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

#68
Justu horixe egin berri dut. Oraintxe bertan jarriko du lehen mezuan 14.a

EDIT: Jarrita. Joder, kate bakarra nola aukeratzen zen ere ahaztuta neukan.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Gaur ETB3 grabatu beharrean ETB1 grabatu dut, beraz, beste bat galduta :smiley_1140:

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2009ko Otsailaren 28a, 15:32:05
JAJAJA, baina nun daukotzu burue??
Eske ezta erreza, ze aste guztirako programaketak egiten dodaz, eta hainbeste aldaketa eginda... ETB1en Lamu ta Hasiberriak, ETB3n Ren eta Stimpy ta Burp... Pesta?a aldatzea ahazten jat, eta defektuz momentu horretan jarrita daoen kanala agertzen da (une horretan ETB1 zan).

jonnydbz

Gaur, astelehena, arratsaldean beste atal bat botako dute 18:25etan.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aurrekoan ere bota zuten, baina eman eta gero konturatu nintzen.