Bizkoiketa

Sortzailea Iker, 2012ko Otsailaren 04a, 00:34:38

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Iker

Kaixo! Bizkoiketaren munduan lan egiteko zein ikasketa edo kurtso egin behar den jakitea gustatuko litzaidake!

Aju

Baten batek komentatu zuen hemendik Getxo aldetik kurtsillo bat hastear zegoela, baina hasita egongo da jada.

Taichisan

Kaixo Iker. Ba Ajuk dioen bezala kurtso bat hasiko da ahal den einean bikoizketa ikasketak burutzeko asmoarekin euskara eta gaztelaniaz. Berez oso zaila da euskal herrian bikoizketaz lan egitea, nik berez bikoizketan lan egiteko prestatu ta ezin. Bikozketarako prestatzeko bikoizketa klaseak ez ezik komenigarria da Antzerkia edo arte dramatikoa egitea interpretazioa hobetzeko ta lotsa kentzeko. Horixe besterik ez.
Eskerrik asko zure galderagaitik.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Iker

Kaixo! Suposatzen dut ez dela erraza izango mundu hontan leku bat topatzea. Baina, beti eduki izan dut jakin-mina bikoizketaren inguruan! nire osaba bat ibili zen aspaldi euskaraz bikoizten, 80 eta 90. hamarkadetan... eta txikitan beti ibiltzen nintzen berari marrazki bizidunei buruzko gauzak galdetzen! jaja! baina noski, ordutik ona gauza asko aldatuko ziren! Ba milesker informazioagatik eta foro hontan egiten duzuen lanagatik! Ondo izan!!

Arsenicum

Aipamenaren egilea: Iker  Noiz: 2012ko Otsailaren 14a, 16:34:14
Kaixo! Suposatzen dut ez dela erraza izango mundu hontan leku bat topatzea. Baina, beti eduki izan dut jakin-mina bikoizketaren inguruan! nire osaba bat ibili zen aspaldi euskaraz bikoizten, 80 eta 90. hamarkadetan... eta txikitan beti ibiltzen nintzen berari marrazki bizidunei buruzko gauzak galdetzen! jaja! baina noski, ordutik ona gauza asko aldatuko ziren! Ba milesker informazioagatik eta foro hontan egiten duzuen lanagatik! Ondo izan!!

jakin daiteke nor bikoizten zuen zure osabak?
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Iker

Gehien gogoratzen dudana dragoi bola Z-ko Cell da... Zarbon eta Garlick gaztea ere bikoiztu zituen. Beste marrazki batzutan ere entzun izan dut bere ahotsa, "Yogiren lasterketa espaziala" marrazkietan ere bikoiztu zuen baten bat, eta dinosauruen marrazkietan ere bai, baina ez dakit ze pertsonai zehazki...

Aju

Aipamenaren egilea: Iker  Noiz: 2012ko Otsailaren 16a, 07:30:35
Gehien gogoratzen dudana dragoi bola Z-ko Cell da... Zarbon eta Garlick gaztea ere bikoiztu zituen. Beste marrazki batzutan ere entzun izan dut bere ahotsa, "Yogiren lasterketa espaziala" marrazkietan ere bikoiztu zuen baten bat, eta dinosauruen marrazkietan ere bai, baina ez dakit ze pertsonai zehazki...
Baina zuk ez zeneukan beste kontu bat? :barre:

Iker

bai.. baina kontraseƱa ahaztuta  :lotsa: jaja

Taichisan

Kuriosoa da Aju, ahin beste urtez jakin nahiean Cellen ahotsa nork izan zen jakitea ta Ikerrek bere osaba izan zela esatean ezer ez esatea.... kuriosoa benetanXD

Dena den Iker, ez zen beharrezko baino eskerrik asko informazioagatik ;) Egunen baten DBZren bikoizketa fitxa amaitzea lortuko dugu!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2012ko Otsailaren 16a, 22:06:41
Kuriosoa da Aju, ahin beste urtez jakin nahiean Cellen ahotsa nork izan zen jakitea ta Ikerrek bere osaba izan zela esatean ezer ez esatea.... kuriosoa benetanXD

Dena den Iker, ez zen beharrezko baino eskerrik asko informazioagatik ;) Egunen baten DBZren bikoizketa fitxa amaitzea lortuko dugu!
Ez da lehen aldia dioela, e. Bada denbora esan zuela, gertatzen dena beste erabiltzaile batekin esan zuela.

Taichisan

Ba niri foroa bazilatu egiten dit orduan ez bait nekien ezer... :txistu:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum

Ba niri Zell-en ahotsa Dragoi Bolako onenetarikoa iruditzen zait. Ta ez Dragoi Bolakoa soilik! Ez da peloteoa! Egie da! :goku:
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2012ko Otsailaren 16a, 23:15:08
Ba niri Zell-en ahotsa Dragoi Bolako onenetarikoa iruditzen zait. Ta ez Dragoi Bolakoa soilik! Ez da peloteoa! Egie da! :goku:
Nik aspaldi esan neban mutiletan onena zela, eta ez zan ondo geratzeko. Gaiztoentzako bikaina da.

Ondo egongo zan ETBk Naruto erosi eta berak bikoiztuko bazeban Orochimaru :baibai:

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2012ko Otsailaren 17a, 13:30:53
Ondo egongo zan ETBk Naruto erosi eta berak bikoiztuko bazeban Orochimaru :baibai:
Mesedez eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeez!!!!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2012ko Otsailaren 17a, 14:06:46
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2012ko Otsailaren 17a, 13:30:53
Ondo egongo zan ETBk Naruto erosi eta berak bikoiztuko bazeban Orochimaru :baibai:
Mesedez eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeez!!!!!
Zelan ezetz! Niretzako sekula egon den manga konpletoena. Suposatzen dut hainbeste fanboy edukitzean nekatu zaituela, edo rellenoak, baina serieak ez dauka errurik.

Zer egingo dut nik hainbeste dvd jaitsita badaezpada :evil: