Bizkoiketa

Sortzailea Iker, 2012ko Otsailaren 04a, 00:34:38

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Nik manga jarritzen dut, ze bestela bertan inbertitutako denbora guztia (eta asko da) pikutara doa. Berez istorioa ondo dago, baina pasa egiten da pertsonaien botereekin, ninjak baino, jainkoak dirudite. Beste dimentsio bat sortu, imaginatzen duzuna egia bihurtu, atso zahar bat izan behar zuena neska gazte titi-handi baten itxura dauka, marrazkiei bizia eman, hezurrak nahieran eta nahi beste hazi, ezpata bat gorputz barruan gordeta izan, nahi dituzun hildakoak berpiztu eta kontrolatu... eta abar luze bat...

Hori bai, Lee gran puto amo.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2012ko Otsailaren 17a, 18:09:34
Nik manga jarritzen dut, ze bestela bertan inbertitutako denbora guztia (eta asko da) pikutara doa. Berez istorioa ondo dago, baina pasa egiten da pertsonaien botereekin, ninjak baino, jainkoak dirudite. Beste dimentsio bat sortu, imaginatzen duzuna egia bihurtu, atso zahar bat izan behar zuena neska gazte titi-handi baten itxura dauka, marrazkiei bizia eman, hezurrak nahieran eta nahi beste hazi, ezpata bat gorputz barruan gordeta izan, nahi dituzun hildakoak berpiztu eta kontrolatu... eta abar luze bat...

Hori bai, Lee gran puto amo.
Nik animea Sasuke herrixkatik joan zenean utzi nue, horrekin guztia esaten dizut. Baina gustatuko litzaidake animea ematea hala ere.