Euskal-Encodings Tropeltxoa (tropela.net) Parte Hartu!

Sortzailea Arsenicum, 2006ko Irailaren 26a, 14:04:04

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

barraplaust

Alper-alperrik saiatuko zarete, ideiarik izan ez arren nik sekulako zortea izaten dut honelako gauzetan.. :lol
Soilik herriak salba dezake herria.

Arsenicum

Aipamenaren egilea: barraplaust  Noiz: 2007ko Uztailaren 04a, 16:41:37
Alper-alperrik saiatuko zarete, ideiarik izan ez arren nik sekulako zortea izaten dut honelako gauzetan.. :lol

Aurtengo esku pilotako pelotillan 150 ?, pasadan urtekoan 105 ? eta futboleko mundialekoan 40 ?. Nik ba?o zorte giau ez dot uste eukiko dozunik. :cheesyy
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

barraplaust

Seinale da ni tartean ez naizela egon... :xD Ikusi beharko da, baina pena da etapa bakar bat ere ikusteko aukera ez dudala izango :no
Soilik herriak salba dezake herria.

jonnydbz

#18
Barbax delako bat egin du sartzeko eskaera, nor den badakizue??? Onartuko dut???

edit: Ronbin ere sartu da.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Jotake[EH]


jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

barraplaust

Besterik gabe sartu bada, foroaren berri izan gabe, ez dut uste onartu beharko zenukeenik. Aldiz bere burua aurkezten badu edo bai, nola ez ba! :aznn
Soilik herriak salba dezake herria.

Barbadil

Inorri ez al dio gogorazi izen hori :fhar

Bueno, uste dut oraindik ez dakizuela zer den zortea izatea :egiptooo




PD-> Onartu Barbax delako zortedun tipo hori!
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

jonnydbz

Baleeeeeeeeeeeee, orain harrapatu dut, Barbax eta getxoztarra tropeltxoan sartuta!! :thumbsup

Guztira 7 gaude, ea norbait gehiago apuntatzen den, bihar 15:00etan amaitzen de apea.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum


Ondo hasi naz ba!

Pos.   Erabiltzailea   Herria   Puntuak
2745.   Arsenicum   Loiu   421 p.
3363.   botas   Laudio   388 p.
3733.   jonnydbz   Arrasate   360 p.
3996.   barraplaust   Ordizia   342 p.
5063.   getxoztarra   Getxo   251 p.
6010.   ronbin   Lizarra   151 p.
6188.   Barbax   Beasain   101 p.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Jotake[EH]

Garratzitsuena ez da nola hasi, nola bukatu da ikusi bhear dena... :tv_happy

jonnydbz

Hori, hori!! Honek hasi besteik ez dau in, ta a tiro de japo zaz ::Vudu
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Barbadil

Kaka zaharra! Azkena noa!!!

Gainera 4 txirrindulari gorriz ditut!! Ke bajon!
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

jonnydbz

Bo oso gaizki daukazulakoan nago :lol
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Gaur etapa bukaera ederra jajaja :xD Bat baino gehiago gaurko ostiarekin etxera joango da, jijiji :lol

Gaur puntuaziorik onena lortu dut gure tropeltxoan, txapela gero eta hurbilago ::Vudu
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa