One Piece (1. eta 2. Denboraldia) [0-156] [MEGA/DRIVE] [ONLINE]

Sortzailea Taichisan, 2007ko Maiatzaren 04a, 11:09:55

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Aipamenaren egilea: EH-Mikel  Noiz: 2010ko Maiatzaren 03a, 00:38:26
Nik emuletik jeitsi nituen lehengo 94 atalak. Zer egin behar dut gainerakoak eskuratzeko? Edo nondik eta nola?
Hari honetan daude elinkak: [EMULE] One Piece 094/??? (-82). Beste gauza bat da iturriak egotea, iturririk gabe jeistea zaila izango da.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

aisea_21

#31
Kaixo lagunok  :holas:

Ni berria naiz, foroan, eta euskararekin. euskaraz hitz egitea anka sartu badut, barkatu mezedez. Momentu honetan Lehengo maila nagoela.

bi gauza esan nahi izango dizkizuet:

Lehenegoa, hemen ez ditut kapitulo besteak aurkitu, bakarrik lehenengotik bostera, ez? ala ez?. [ez dakit esan nahi izan dudana esan dut (eta orain ere ez, jaja)]

Eta bigarrena, mila ezker, eskerrik asko eta ez dakit nola esanten dira beste eskerrak. Baina, niretzat, hau, oso ona da ikasteko. Zuen lana oso garrantzitsua da. Euskara izkuntza oso  :brickwall gogorra :serie1_wall: da ikastera, baina gauza hauekin errazagoa eta divertigaria da.  :vueltasss  :egiptooo

Beno, erantuzunak, leloentzat mezedez, jaja

aio!!!

baronluigi

Nik atalok lortu ahal izango banitu, EUSKAL ENCOUNTER-RA joaterakoan bertatik igo ahal izango nituzke.

Taichisan

Ongi etorria Aisea_21, atalak ni nabil igotzen, gertatzen dena da orain lanean nagoela astean zehar Zumarragan ta ezin dudala nik nahi nukeen beste atal igo, dena den lasai sahiatuko naizela pare bat atal igotzea astean(dragoi bolarekin ere, ez pentsaXD).

Agur ta ongi izan!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Taichisan, atalak dvdan badituzu baronluigiri pasa diezaizkiokezu Euskalean bertan, berak igo ditzan ez?
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Ba suposatzen da bai ditudala, baino ez dakit nonXD dena den zertaz hari zera, One piece edo Dragoi bolaz?
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2010ko Ekainaren 14a, 22:30:50
Ba suposatzen da bai ditudala, baino ez dakit nonXD dena den zertaz hari zera, One piece edo Dragoi bolaz?
Nahi baduzu bietaz, baina nahiago dut DB, ze OP badaukat :meparto:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

baronluigi

One Piecez hariko da seguraski.

Ni dena prestatzen hari naiz Euskal-erako. Hurrengo astean TERA bateko barne disko gogor bat erosiko dut (kanpoko karkasa badaukadanez, bertan sartu eta ordenagailura konektatu ahal izango det) eta bertan nire Film, joko eta musika disko original ia guztiak sartuko ditut, gero Euskal-ean igotzeko. 4 egunak jaisten barik igotzen igaroko ditudala uste det XD

Taichisan

13.atalerarte igota.
Ez dakit noiz igo ahalko ditudan gehiago, asike, pazientzia euki, ikusten duzuenez ia release guztiak nire esku daudela ta no doy a bastoXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

txapelzuri


aisea_21

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2010ko Ekainaren 13a, 22:32:41
Ongi etorria Aisea_21, atalak ni nabil igotzen, gertatzen dena da orain lanean nagoela astean zehar Zumarragan ta ezin dudala nik nahi nukeen beste atal igo, dena den lasai sahiatuko naizela pare bat atal igotzea astean(dragoi bolarekin ere, ez pentsaXD).

Agur ta ongi izan!

Eskerik asko Taichisan, zure ahalegina oso garrantzitsua da niretza eta uste dut ikasten dauden beste genderentzat ere bai dela, zuk segi eta aurrera. Harro ahal zaude, hau oso ona da.

Nik astero ikusiko Weba eta jaitsi ditut zure lana, momentuz kapitulo asko dauzkat, piskana piskana ikusten dut ( eskara ikasteko erabili ditut) eta zuk es badezakezu ez gertatze ezer, lasai.

Milla ezker  :biggrin:


Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

baronluigi

Eskerrik asko. Gauza badoa forma hartzen xD

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!