Dragoi Bola [MG/SF/LIB] [153/153] [Xvid][480p]

Sortzailea orionatk, 2007ko Ekainaren 09a, 18:55:07

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

baronluigi

Aipamenaren egilea: ekai_TZ  Noiz: 2008ko Otsailaren 12a, 18:41:36
Eta esan duzun Tsufurren pelikula zer da? OVA edo beste gauza bat da?

Tsufurren filmea ordu beteko OVA bat zen (egia esan, DBko egin den OVA bakarra da) eta SEGA SATURN-ean ateratako dragoi bolako jokoarekin batera saldu zen...baina japonian bakarrik XD

jonnydbz

Aipamenaren egilea: tulkastor  Noiz: 2008ko Otsailaren 17a, 17:17:44
bai, kontua da dvd-ak behar diala, ta nik ez ditudala. ea lortzen ditudan jeistea, ta ondoren agian egingo ditut probak subtituluak bertatik ateratzeko .avi-entzat : )
Drangon Team-en banaketako dvd-taz ari zara??
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Ez dira DVDak behar, geuk egiten ditugu subtituluak eta, eta 48.erarte dauzkagu eginda. Beraz, artxiboak egongo lirateke zuzenean lantzeko.

Bueno, subak jonnyk izango ditu, ze hainbeste formateorekin ya nik ez dauzkat :xD

tulkastor

bai, jonnydbz, dragon-team delakoak, tusproyectos orrian utzi dituzte loturak, dirudienez lehen hiru dvd-ak jeisteko, 9gb dvdtan grabatzeko. baina ez dakit zergatik emulen jeisten asten naizen bezain pronto blokeatu egiten zait, ta itxi egin behar det. ondoren emule berriz martxan jarri baina bereala kolgatzen zait berriz. itxura hona dute berez, ta jendeak problemarik gabe jeisten ditula dirudi, ze izango ote...

jonnydbz

Ajuk esan duen moduan 48. atalerarte eginda dauzkagu, beraz ez daukazu zertan dvd horiek jeitsi (horretarako bakarrik nahi badituzu). Subak neuk izan beharko nituzke, baina ez dakit non; Krilini eskatuko dizkiot, berak baititu sub guztiak zuzenduta eta aldatuta. Nahi baduzu hasierako suben bat pasako dizut probak egin ditzazun eta egiten dituzun ehinean pasako dizkizut. Hori bai, abixu bat, 48. atalerarte daude eginda eta epe luuuuuze batean ez dut uste gehiago egingo direnik
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

tulkastor

oso ondo. nahi izan ezgero pasaizkidazu berrogeitazortziak rar batean bilduta edo...
ea nola dauden : )

ekai_TZ

Aupa, egun pare bat foroan sartu gabe ibili naiz eta badirudi azpitituluak nahi direla. zerrenak? atalenak edo filmeenak? irakurri dudanez atalenak daude!?!?! nik esan nuen bezala euskeraz ez dauden filmeentzat egiteko asmoa dut, OVA-ren lehen atalarenak eginik ditut eta bigarrenarenak itzultzen laister hasiko naiz, oso neketsua egiten da iztultzea ta indarrak bildu behar ditut. jeje. gainera OVA-rekin eta azpitituluekin .mkv bat sortu nuen. Beno norbaitek nahi izanezkero esan, nik emulean dut konpartitzen hala ere (.srt formatuan).

:Totally_jammin_out

tulkastor

bikain! ) , ba egia esan danak nahi ditut, egina daon guztia. piskanaka dana jeisten jungo naiz, azpitituluak rar batean edo bildu, ta danak batea pasa, jeee. dagoeneko konpartitzen dituzunak bilatuko ditut alere ).
gt ez dut uste jeisten asiko naizenik baino seriea, z ere, ovak, ta filmeak seguru.
ez dakit hd-ak ainbesterako emango didan bainaaaa...jjj
animo ba, imaginatzen dut kriston lana izango dela *_*
bestalde, dvdbox horiek, mds formatuan daudenak ta bost zatitan dvd bakoitza, inorri ez dio arazorik eman deskargatzeko orduan ezta?? emulea trabatu egiten bait zait, ta itzaki :S
goazen lagunak!!! jiiiii ; )

jonnydbz

Eskatu dizkiot subak Krilini, ea noiz bidaltzen dizkidan
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

ekai_TZ

#144
Ba hori, nik incoming karpetan dut azpititulua eta norbaitek nahi izan ezkero .mkv-a (bideoa audio japoniarrean eta azpitituluak euskeraz), nik azpitituluak gomendatzen ditut ze, .mkv-a sortzea erraza da edo nahi izanezkero soilik .avi edukitzearren. Ba hori, ova-ren aurrenengo atala-rentzat duzu eta azteazkenerako bigarren atalarenak edukitzea espero dut

tulkastor

agian iturri gutxi daudela ta, bilaketa egiterakoan ez zaizkit ageri subtituluak. Piskanaka piskanaka jungo naiz dana jeisten, baina momentuz nahiko nituzken azpitituluak dragoi bolarenak dira (lehen denboraldia). Oaintse 026 kapitulua asiko naiz jeisten, ta dvdak grabatzen asteko da batezere, ta bertan azpitituluak sartzeko, salan lasai lasai ikusteko kapituluak, etzait gustatzen da, emen, ordenagailuan ikustea. Pazientziakin itxoingo det baina azaltzen diran bitartean : ), ta eginak ez dauden subtituluak, ba beno, ikusio da, jjj
a to esto, 153 kapitulu dira lehen denboraldia ezta? zera, lehenengo mezuan ageri diran loturetan azken ageri den atala 068 bait da...ta emuletikan bilatuta atal hau aurkitzen dit, baina 069, edo besterenbat adibidez 150 bilatuta ez dit baterez aurkitzen, beno bai, baina dragoi bola z-rena. Agian oraindik ez dira pasa .avi-ra hurrengoak??
*_*

ekai_TZ

Hemen duzu, gaizki itzulia dagoela iruditzen bazaizu barka :whistling :whistling

Aju


Aju

Azken 6ak jaisten jarrita. Ia erdia dago ya! Eskerrik asko :thumbsup

orionatk